PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca przy komputerze

  • 1. Data: 2009-08-25 06:17:42
    Temat: praca przy komputerze
    Od: Lysy <p...@b...pl>

    witam mam do zaoferowania współprace w projekcie w kturym uczestnicze
    projekt jest prosty w obsłudze i mozna sobie na tym dorobic
    zainteresowanych prosze i kontakt pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-08-25 16:02:12
    Temat: Re: praca przy komputerze
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Lysy" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
    >witam mam do zaoferowania współprace w projekcie w kturym uczestnicze
    >projekt jest prosty w obsłudze i mozna sobie na tym dorobic
    >zainteresowanych prosze i kontakt pozdrawiam

    No, coraz nizej.

  • 3. Data: 2009-08-26 06:02:45
    Od: djinn <d...@w...pl>

    Ghost pisze:

    > Użytkownik "Lysy" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...

    > No, coraz nizej.

    Nie marudź. Skoro 'Lysy' sobie radzi w tym projekcie, to rzeczywiście
    musi to być projekt ktUry jest prosty w obsłudze.
    Jestem zainteresowany. Dziękuję i kontakt również pozdrawiam.

  • 4. Data: 2009-08-27 12:17:16
    Od: Piotr <p...@g...com>

    On 2009-08-26 08:02, djinn wrote:
    > Jestem zainteresowany. Dziękuję i kontakt również pozdrawiam.

    LOL :)

    --
    Piotr Piwko
    http://www.embedded-engineering.pl/