PracaGrupypl.praca.dyskusjemolestowanie w pracymolestowanie w pracy
  • Data: 2004-08-08 02:13:23
    Temat: molestowanie w pracy
    Od: "BkackAngel" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mam male pytanie, co sie uwaza za molestowanie w pracy?
    pracowalam kiedys ok 2 miesiecy w pewnej firmie jako sekretarka.
    mialam szefa i szefowa.
    mojemu szefowi zdazalo sie klepac mnie po pupie. (kkulturalnie mowiac)
    ja jako mloda 20 letnia gaska nie wiedzialam jak sie zachowac, wiec
    postanowilam to wyciac z scenaruiusza:| nikomu o tym nei mowic, nawet sobie.
    i chyba nawet nei zareagowalam.
    gdyby to byl jakis obcy typ, to bym zwrocila uwage, upomniala i powiedziala
    ze ma sie odczepic.
    ale ... chyba mnei zamurowalo i nie wiedzialam czy mam cos powiedziec czy
    nie.
    ale chyba powinnambyla?
    co powinnambyla zrobic w takiej sytuacji, co powinnam robci kiedy sie to
    powtorzyw innej firmie?