PracaGrupypl.praca.dyskusjemolestowanie w pracyRe: molestowanie w pracy
  • Data: 2004-08-08 09:43:02
    Temat: Re: molestowanie w pracy
    Od: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "BlackAngel" <b...@g...pl> wrote in message
    news:cf4s6r$9u1$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > ok dzieki za odpowiedzi:) to bede wiedziec..
    > jest jedna rzecz ktorej nie umiem, czesto nie umiem uniknac
    przepraszajacego
    > tonu i mimo iz ktos zrobi cos co mi sie niepodoba to zdarza mi sie
    probowac
    > temu zapobiec wlasnie w przepraszajacy sposob i brakuje mi pewnosci
    siebie.
    > Jak moge nad tym popracowac? nie potrafie byc za bardzo stanowcza i druga
    > osoba jest w stanie to wyczuc i wykorzystac :(

    wlasnie dlatego to napisalam ze wiem z doswiadczenia zawodowego
    jak trudno byc stanowczym w takiej sytuacji; trudno tez byc stanowczym
    a nieagresywnym

    jezeli to problem ogolny i dotyka wiele dziedzin Twojego zycia
    to proponuje konsultacje z psychologiem, jednak najbardziej
    proponowalabym warsztat z asretywnosci lub moze Wen-Do,
    przy czym uwazaj na pseudotrenerow i obietnice zmiany
    Twojego zycia po pieciogodzinnym warsztacie

    w razie czego napisz na priv dam Ci jakies namiary
    gg 2207118