PracaGrupypl.praca.dyskusjemolestowanie w pracyRe: molestowanie w pracy
  • Data: 2004-08-08 13:17:55
    Temat: Re: molestowanie w pracy
    Od: Deltak <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > chyba trudno ocenic co jest "wyzywajace"
    > zapewne przyjscie do biura w samej bieliznie jest wyzywajace
    > natomiast krotka spodniczka juz niekoniecznie

    Moim zdaniem to nie ma tutaj zadnej roznicy.

    > IMHO decyduja o tym intencje osoby ubierajacej sie
    > poniewaz niektorzy KAZDE ubranie moga uznac za
    > wyzywajace pod warunkiem odpowiedniego nastawienia
    > wobec danej kobiety

    No coz to opowiadanie dowcipow tez niektore panie uznaja za
    molestowanie. A to porzeciez zalezy od intecji zawodnika, o ktorym dana
    pani nie ma zielonego pojecia.
    Jezeli dopuszczone jest przychodzenie kobiety w ktrotkiej spodniczce to
    roznie dobrze mozna dopuscic aby przychodzila w bieliznie, zatem facet w
    biurze tez moglby przyjsc w bieliznie.

    > nie ma jasnej definicji molestowania poniewaz nie jest ona
    > mozliwa do stworzenia; IMHO swiadome prowokowanie
    > na przyklad glebokim dekoltem moze miec jakies
    > cechy molestowania lecz jeszcze raz podkreslam
    > znaczenie intencji wlascicielki stroju oraz relatywizm danej sytuacji
    >
    > W kazdym wypadku nalezy chyba zachowac zdrowy rozsadek

    Zdrowy rozsadek mozesz sobie zachowac, ale jak kolezanka na sile chce
    dostac podwyzke to wszystko jest gotowa zrobic, no bo w koncu 1200 zl to
    ponizej jej godnosci. Zenada. Kierownik nie dal. Ciekawy jestem kiedy
    go oskarzy o molestowanie.

    Deltak