PracaGrupypl.praca.dyskusje › co jest ze mną nie tak!? [long]

  • 31. Data: 2003-06-16 20:11:52
    Temat: Re: co jest ze mn? nie tak!? [long]
    Od: r...@r...pl

    > 1. "Pokora jest zauwa?aniem bez ?adnej przesady swojej sytuacji, wi?c
    > spe?nieniem idea?u m?drc?w staro?ytnych poznania samego siebie. Zatem
    > antytez? pokory jest g?upota, kt?ra jest przyczyn? tych wypacze?."

    nic dodac nic ujac.

    pozdrawiam

    romekk
    --
    Wyslano przez news.atcom.net.pl
    ATCOM S.A. http://www.atcom.pl/

  • 32. Data: 2003-06-16 20:24:11
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    K...@o...pl news:bcl73r$i9l$1@szmaragd.futuro.pl

    > "Pokora jest zauważaniem bez żadnej przesady swojej sytuacji

    Wlasnie - wiec dlaczego chcesz ew. pracodawcom prace mowic jak sie
    maja ubierac, jak sie witac, jak rozmawiac? Co najwyzej oni moga
    mowic TOBIE jak masz sie ubrac w pracy itd, a nie na odwrot.

    --
    :. http://www.raf256.com/from-news .: ~~~~~~~l-.~~~~~~\ SSN 688
    :.:. Rafal (at) Raf256 (dot) com .:.: ____| ]____, '--------

  • 33. Data: 2003-06-16 20:24:27
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    K...@o...pl news:bcl73r$i9l$1@szmaragd.futuro.pl

    > "Pokora jest zauważaniem bez żadnej przesady swojej sytuacji

    Wlasnie - wiec dlaczego chcesz ew. pracodawcom mowic jak sie

  • 34. Data: 2003-06-16 20:25:24
    Od: "Witiia" <K...@o...pl>

    Użytkownik <r...@r...pl> napisał w wiadomości

    > nic dodac nic ujac.

    Boniu!!! Czemu się tak mnie uczepiłeś? Poprosiłem o jakąś radę odnośnie
    moich ostatnich niepowodzeń. Dodatkowo napisałem, że nie spodobał mi się
    sposób prowadzenia rekrutacji, a byłem na wielu rozmowach i mam do czego
    porównywać.
    A Ty od razu zaatakowałeś moją osobę, a nie problem. Myślę, że wiele osób
    starających się dostać pracę jest traktowanych w ten sposób. Tzn. pracodawca
    tylko sam wymaga dobrej prezentacji kandydata, a sam nie stara się jak
    najlepiej wypaść przed pracownikiem. Przecież pracodawca także musi zachęcić
    pracownika, aby po rozmowie w siedzibie firmy dalej był nią zainteresowany.
    Jeśli rozniesie się pogłoska, że w danej firmie było się traktowanym "z
    góry" to na pewno mniej osób będzie się starało o pracę w tej firmie, co
    jest chyba niekorzystne dla niej samej, bo ma mniejszy wybór kandydatów. Bo
    co z tego, że jakaś osoba się firmie spodoba, jeśli firma się kandydatowi
    nie spodoba? Wtedy potencjalnie najlepsza osoba nie zostanie pracownikiem ->
    muszą wziąć kogoś "gorszego", co może przełożyć się na mniejsze zyski.

    I proszę skończ z tymi docinkami pod moim adresem, bo uważam że trochę nie
    na miejscu są. Porozmawiajmy jak dorośli faceci, a nie jak dzieciaki, ok?

    --
    // Pozdrawiam lub nie - kto jak woli :)
    // Witiia

  • 35. Data: 2003-06-16 20:29:15
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    K...@o...pl news:bcl93i$jal$1@szmaragd.futuro.pl

> [...]
    > traktowanym "z góry" to na pewno mniej osób będzie się starało o
    > pracę w tej firmie, co jest chyba niekorzystne dla niej samej,

    To jest KORZYSTNE dla firmy - zarozumiale bufony nie bada zawracac im
    glowy.

  • 36. Data: 2003-06-16 20:34:15
    Od: "Witiia" <K...@o...pl>

    > Wlasnie - wiec dlaczego chcesz ew. pracodawcom mowic jak sie
    > maja ubierac, jak sie witac, jak rozmawiac? Co najwyzej oni moga
    > mowic TOBIE jak masz sie ubrac w pracy itd, a nie na odwrot.

    Zgadza się. Ile razy byłeś na rozmowie kwalifikacyjnej? Czy we wszystkich
    firmach nosi się na codzień garnitury? Zapewne nie. Ale pomimo tego, że
    starasz się o pracę, w której nie będziesz latał pod krawatem, to wypada (a
    nawet trzeba!!!) założyć najlepszy garnitur, najlepszą koszulę.
    A czy nie ma tak, że pracownicy pomimo luźnego stylu ubierania się w firmie
    idąc na jakieś spotkania biznesowe, to czy nie ubierają się elegancko?
    Podobnie jest z rekrutacją. Jeśli dana osoba wie, że dzisiaj będzie
    rozmawiać z kilkoma kandydatami do pracy, wypadałoby przynajmniej założyć
    koszulę i spodnie od garnituru. Bo inaczej daje nam kandydatom do
    zrozumienia, że nie jesteśmy traktowani poważnie. A ja właśnie poczyłem się
    tak potraktowany. Jak byle studencina, któremu zrobiliśmy łaskę i
    zaprosiliśmy na rozmowę, a nie jak równorzędny (no może przynajmniej troszkę
    równorzędny) partner do rozmowy.

  • 37. Data: 2003-06-16 20:36:54
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    K...@o...pl news:bcl9k6$jhi$1@szmaragd.futuro.pl

    > Ale pomimo tego, że starasz się o pracę, w której nie będziesz
    > latał pod krawatem, to wypada (a nawet trzeba!!!) założyć
    > najlepszy garnitur, najlepszą koszulę. A czy nie ma tak, że

    Wszyscy byli z zwyklych sweterkach, oprocz prezesa.

    > pracownicy pomimo luźnego stylu ubierania się w firmie idąc na
    > jakieś spotkania biznesowe, to czy nie ubierają się elegancko?

    Jakbym byl *biznesmenem* ktory moze zainwestowac $$$$$$$$$ w firme, a
    nie jednym z setek kandydatow na posade gdzie firma bedzie MI placic
    - to pewnie by sie ubrali elegancko.

  • 38. Data: 2003-06-16 20:38:04
    Od: "Witiia" <K...@o...pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    > K...@o...pl news:bcl93i$jal$1@szmaragd.futuro.pl

    > To jest KORZYSTNE dla firmy - zarozumiale bufony nie bada zawracac im
    > glowy.

    Nic dziwnego, że u nas jest taka sytuacja na rynku jak jest. Jeśli
    pracownicy cenili by się choć troszkę i nie mieli takich poglądów, to może
    sytuacja na rynku pracy byłaby inna. A tak jest ciężka praca w marketach za
    grosze (no bo ja jestem pracownik i jeśli coś się sprzeciwię to jeste
    zarozumiały bufon!). Zapewne jesteś jakimś pracodawcą, który wykorzystuje
    sam pracowników i nie lubi jak ktoś chce wywalczyć trochę godnego i luckiego
    wychowania.

  • 39. Data: 2003-06-16 20:42:03
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    K...@o...pl news:bcl9ra$jmb$1@szmaragd.futuro.pl

    > zarozumiały bufon!). Zapewne jesteś jakimś pracodawcą, który
    > wykorzystuje sam pracowników i nie lubi jak ktoś chce wywalczyć
    > trochę godnego i luckiego wychowania.

    Wybacz, ale jestes niereformowalnym tlumokiem ktory nie nie widzi
    przepasci miedzy pojeciem "godne traktowanie" a "szukam pracy,
    wszyscy lacznie z szefem maja klaniac mi sie w pas i ubierac, mowic,
    podawac reke - jak im rozkaze, bo w koncu jestem Witiia - pepek
    swiata".

  • 40. Data: 2003-06-16 20:42:03
    Od: "Witiia" <K...@o...pl>

    > Jakbym byl *biznesmenem* ktory moze zainwestowac $$$$$$$$$ w firme, a
    > nie jednym z setek kandydatow na posade gdzie firma bedzie MI placic
    > - to pewnie by sie ubrali elegancko.

    Widzę, że masz typowe stare podejście do pracowników. Nie mam zamiaru
    zmieniać Twojego podejścia i proszę abyś nie starał się zmienić moich
    poglądów. Ta dyskusja do niczego konstruktywnego już nie dojdzie, więc
    proszę poprzestańmy na tym co jest i zakończmy tą dyskusję, dobrze? Może tak
    być?
    I proszę, byś już nie pisał jakiś złośliwych dopisków do moich postów tylko
    dlatego, że mam inne poglądy na niektóre sprawy.