PracaGrupypl.praca.dyskusjecap-gemini

  • 1. Data: 2004-12-08 17:31:20
    Temat: cap-gemini
    Od: r <r...@o...pl>

    Witajcie,

    Może wiecie jak wygląda rekrutacja do Cap Gemini?
    Ile można zarobić? Jak się pracuje (jak jest kultura pracy)?

    Zadzwoniła do mnie headhunter'ka z Krakowa - wypatrzyła mnie w
    jobpilot.pl...
    ..mam złożyć cv+lm+referencje.

    Mieszkam na podkarpaciu (Mielec).
    Jestem na piątym roku informatyki zaocznie (specjalizacja: zarządanie
    systemami i sieciami komputerowymi)
    Mam już 3 etaty+zlecenia i o dzieło tzn.: wychodzi się na tygodniu o 8.00
    rano i wraca na ósmą wieczorem, a weekendy to studia albo szkolenia...

    Zastanawiam się nad własną firmą...

    Co sądzicie?? Decydować się na pracę w takiej dużej firmie? czy może iść
    własną ścieżką...
    Na pewno ktoś z Was ma większe doświadczenie niż ja... co byście
    poradzili??

    pozdrawiam
    rob

  • 2. Data: 2004-12-08 17:51:20
    Temat: Re: cap-gemini
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

    Użytkownik "r" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie,
    >
    > Może wiecie jak wygląda rekrutacja do Cap Gemini?

    Czy chodzi Ci o Wroclaw i rekrutacje na programiste?

    I.

  • 3. Data: 2004-12-08 18:46:36
    Od: r <r...@o...pl>

    > U?ytkownik "r" <r...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Czy chodzi Ci o Wroclaw i rekrutacje na programiste?

    programista ale Kraków...

  • 4. Data: 2004-12-08 19:31:33
    Od: "gosc" <s...@w...pl>

    po jakim czasie cap gemini odpowiada od momentu zlozenia aplikacji?
    zastanawiam sie czy mam jeszcze jakies szanse, czy juz wcale

  • 5. Data: 2004-12-09 13:10:57
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    gosc <s...@w...pl> wrote:

    > po jakim czasie cap gemini odpowiada od momentu zlozenia aplikacji?

    1-2 tygodnie z tego co się orientuję.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2004-12-09 13:11:36
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    r <r...@o...pl> wrote:

    > Może wiecie jak wygląda rekrutacja do Cap Gemini?

    A konkretniej? Zaczyna się zapewne od spotkania w miejscu, w którym masz
    pracować i rozmowy z HR-em/ewentualnym przełożonym.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2004-12-09 17:09:09
    Od: "Adam" <...@...c>

    > Może wiecie jak wygląda rekrutacja do Cap Gemini?

    z reguly sa 2-3 poziomy rozmow (zalezy od stanowiska) 1.rozmowa z HR przez
    telefon - trwa ok.40 minut do godziny angielsko-polska 2.rozmowa z managerem
    HR - nie sa polakami,a wiec tylko i wylacznie w jezyku Szekspira
    3.(opcjonalnie) rozmowa z Twoim szefem - rowniez po angielsku. Ogolnie nic
    stresujacego - bardzo przyjemne rozmowy - o wszystkim i niczym
    standardzik..wywiad epizodyczny itp. Ogolnie mam bardzo pozytywne wrazenia.
    Bylem ostatnio na kilku rozmowach i ta w Capgemini bardzo roznila sie od
    rozmow z masa gburowatych dyrektorow-managerow-tudziez HRowcow. Oczywiscie
    oddzwaniaja z informacja zwrotna. Mysle ze na poziomie rozmow
    kwalifikacyjnych niejeden zadufany w sobie rekrutant moglby sie wiele
    nauczyc od Capgemini.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 8. Data: 2004-12-09 20:53:45