PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Urzędzie Skarbowym

  • 1. Data: 2004-12-08 14:21:39
    Temat: Praca w Urzędzie Skarbowym
    Od: "Leon" <l...@p...onet.pl>

    Witam

    Właśnie złożyłam dokumenty do tegoż Urzędu w referacie Ewidencji i
    Identyfikacji podatników. Mam pytanie czy Ktoś może mi powiedzieć ogólnie
    jakie obowiązki i prace tam obowiązują. Z jakim zakresem prawa podatkowego
    należy się zapoznać na tym stanowisku oraz program jaki tam działa, czy jest
    on łatwy do pracy? Jeszcze jedna rzecz, mniej więcej jakie zarobki krążą?

    Wielkie dzięki

    Iga

  • 2. Data: 2004-12-08 14:38:59
    Temat: Re: Praca w Urzędzie Skarbowym
    Od: "Beata" <bkand@(nie dla spamu ) - o2.pl>

    Powinnaś raczej zapytać jakie masz szanse na otrzymanie jakiejkolwiek
    odpowiedzi.

  • 3. Data: 2004-12-08 15:01:56
    Od: "Ania" <a...@i...pl>

    He he dokładnie :-). Bez certyfikatu z języka obcego (najlepiej angielski),
    biegłej znajomości ordynacji podatkowej i prawa karno-skarbowego u nas w
    mieście nie ma szans, a to niewielkie 50tys. miasto.

    A.

  • 4. Data: 2004-12-08 15:20:35
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

    mysl realnie....marne szanse na prace-musisz byc albo bdb w tej dziedzinie
    (jezyk+prawo) lub musisz miec wielkie "plecy" :))
    mimo wszystko powodzenia
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-12-08 15:58:32
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Wed, 8 Dec 2004 15:21:39 +0100, na pl.praca.dyskusje, Leon napisał(a):
    > on łatwy do pracy? Jeszcze jedna rzecz, mniej więcej jakie zarobki krążą?
    >
    > Wielkie dzięki
    >
    > Iga

    Na razie na 99% najniższa krajowa.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 6. Data: 2004-12-08 16:52:07
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    Użytkownik "Ania" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > biegłej znajomości ordynacji podatkowej i prawa karno-skarbowego u nas w
    > mieście nie ma szans, a to niewielkie 50tys. miasto.

    A po co angielski w skarbowym. A może chodzi po prostu o szerokie plecy?

    pozdr

  • 7. Data: 2004-12-08 20:20:50
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Pajączek wrote:

    > A po co angielski w skarbowym. A może chodzi po prostu o szerokie
    > plecy?

    W wiekszym urzedzie i w wiekszym miescie(prawde mowiac w najwiekszym w PL)
    da sie dostac bez plecow. Przynajmniej jak sie jest mgr prawa. O angielskim
    nic mi nie wiadomo.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 8. Data: 2004-12-09 07:25:37
    Od: "Ania" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Pajączek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > A po co angielski w skarbowym. A może chodzi po prostu o szerokie plecy?
    >
    > pozdr

    Też mnie to zastanawia, ale takie warunki przedstawiono mi gdy miałam
    "nadzieję" że może się dostanę.

    Pozdrawiam
    A.

  • 9. Data: 2004-12-11 10:44:25
    Od: "Jacek" <s...@g...pl>

    Jakie prawo, jaki angielski, jaka biegła znajomość czegokolwiek??? !!!
    Praca w tym referacie polega na żmudnym wklepywaniu PIT-ów do systemu i/lub
    wypisywaniu kwitków/wezwań itp.
    Płaca=najniższa krajowa + premia kwartalna (ok. 100% wynagrodzenia
    zasadniczego)

    Tyle i tylko tyke..
    pzdr