PracaGrupypl.praca.dyskusje › Własny monitor w pracy

  • 1. Data: 2004-12-08 15:01:05
    Temat: Własny monitor w pracy
    Od: "Antronak" <a...@o...pl>

    Cze!
    Jak myślicie, czy pracodawca zgodziłby się, aby jego pracownik pracował w
    miejscu pracy przed prywatnym monitorem (przyniesionym z domu LCD a nie
    firmowym CRT)? A może zależy to także od przepisów prawa?

    pzdr

  • 2. Data: 2004-12-08 15:09:50
    Temat: Re: Własny monitor w pracy
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-12-08, Antronak <a...@o...pl> wrote:
    > Jak myślicie, czy pracodawca zgodziłby się, aby jego pracownik pracował w
    > miejscu pracy przed prywatnym monitorem (przyniesionym z domu LCD a nie
    > firmowym CRT)? A może zależy to także od przepisów prawa?
    Nie bardzo widzę powody, dla których miałby się nie zgodzić. Jeśli się
    zgodzi, to we własnym interesie chcij jakiś papier, na którym będzie stało,
    że monitor taki to a taki, o następującym numerze seryjnym stanowi Twoją
    prywatną własność i możesz go wnosić/wynosić kiedy tylko zechcesz.
    Z podpisem i pieczątką.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Mądry Polak po errorze
    /z pamiętnika administratora/

  • 3. Data: 2004-12-08 16:42:10
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Antronak <a...@o...pl> zapodał(a):
> [...]
    > miejscu pracy przed prywatnym monitorem (przyniesionym z domu LCD a nie
    > firmowym CRT)? A może zależy to także od przepisów prawa?

    Jako "informatyk" zapytam - a jaki jest powód? Masz w pracy monitor
    sprzed 10lat?

    A odpowiedź na Twoje pytanie- podpisz z pracodawcą odpowiednie pismo,
    że korzystasz z prywatnego sprzętu.

    ps. na miejscu pracodawcy dziwnie bym na Ciebie patrzył...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 4. Data: 2004-12-08 17:08:23
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "Antronak" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miejscu pracy przed prywatnym monitorem (przyniesionym z domu LCD a nie
    > firmowym CRT)? A może zależy to także od przepisów prawa?

    za darmo.. ? ;) jasne....

    [osobiście odradzam takie praktyki, nawet za skromną opłatą....]

    Piotr Żebrowski
    http://www.otwarte.com.pl

  • 5. Data: 2004-12-08 18:16:25
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > za darmo.. ? ;) jasne....
    >
    > [osobiście odradzam takie praktyki, nawet za skromną opłatą....]

    a jeśli pracodawca nie zapewnia wystarczającej ilości komputerów do pracy i
    pracownik sam sobie przynosi swój komp przenośny, dzieki czemu czynności
    wykonuje szybciej i jest bardziej wydajny ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl

  • 6. Data: 2004-12-08 18:23:48
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> napisał
    w wiadomości news:ZxHtd.79545$ha.74460@news.chello.at...
> [...]
    > pracy i pracownik sam sobie przynosi swój komp przenośny, dzieki czemu
    > czynności wykonuje szybciej i jest bardziej wydajny ?

    to jest jeleń ....

    chyba że umowa stanowi inaczej i/lub/oraz ma np udzialy w tej firmie

    [czego to ludzie nie zrobią aby pracować.... moze soft tez ma mieć swój ...
    albo np naswietlarkę CTP - to tak z mojej dzialki - za jedyne 185 000 euro?]
    Piotr Żebrowski
    http://www.otwarte.com.pl

  • 7. Data: 2004-12-08 18:47:25
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

    > firmowym CRT)? A może zależy to także od przepisów prawa?
    >
    > pzdr

    mysle ze spokojnie mozna! :)

  • 8. Data: 2004-12-08 18:54:33
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 08 gru 2004 w liście
    [news:5d7a.00002167.41b7172f@newsgate.onet.pl] Antronak
    [a...@o...pl] napisał(a):

> [...]
    > pracował w miejscu pracy przed prywatnym monitorem (przyniesionym
    > z domu LCD a nie firmowym CRT)? A może zależy to także od

    Ja tak wepchnąłem lodówkę do roboty. I nie robię bynajmniej w branży
    mrożonkowej ;) Po prostu wynajmuję mieszkanie, w którym była już jedna,
    a ja mam swoją, więc...

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/

  • 9. Data: 2004-12-08 19:05:08
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>

    Minitor w pracy- jako jedno z narzędzi do jej wykonywania przez pracownika
    powinien spełniać okreslone normy: ochronne dotyczace parametrów obrazu i
    promieniowania (np normy TCO) oraz normy CE z zakresu kompatybilności
    elektromagnetycznej. To tyle z zakresu uregulowań prawnych.
    --
    Jackare
    Bytom

  • 10. Data: 2004-12-08 19:11:46
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Jackare <j...@i...pl_wytnij_to_> zapodał(a):
> [...]
    > promieniowania (np normy TCO) oraz normy CE z zakresu kompatybilności
    > elektromagnetycznej. To tyle z zakresu uregulowań prawnych.

    ... no to chyba pracodawca musi spełnić te wymagania a nie pracownik?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl