PracaGrupypl.praca.dyskusjeMakrum Bydgoszcz

  • 1. Data: 2004-12-08 14:09:23
    Temat: Makrum Bydgoszcz
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    Witam serdecznie i przepraszam baaaardzo za OT jednak wiem ze na tej grupie
    jest wiele osób z roznych miast w tym i z Bydgoszczy :)

    Czy ktos zna ta firme? Wie jak sie tam pracuje, moze nawet ktos wie jak
    placa?

    Bede wdzieczny za kazde info

    Pozdr i jeszcze raz sorry za OT

    CAT

  • 2. Data: 2005-02-08 14:06:35
    Temat: Re: Makrum Bydgoszcz
    Od: Maciek <b...@w...pl>

    Pracowałem tam troszke,
    Firma ogolnie OK zalezy do jakiego dzialu sie trafi.
    Zarobki znam z dokladnoscia co do zlotowki

    Maciek