PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oferty pracy dla marynarzy - gdzie szukać?

  • 1. Data: 2004-12-08 17:54:40
    Temat: Oferty pracy dla marynarzy - gdzie szukać?
    Od: "Łuki " <m...@g...pl>

    Osoby zorientowane proszę o namiary do stron internetowych, na których można
    znaleźć oferty pracy dla marynarzy.

  • 2. Data: 2004-12-08 19:12:56
    Temat: Re: Oferty pracy dla marynarzy - gdzie szukać?
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Łuki " <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Osoby zorientowane proszę o namiary do stron internetowych, na których
    można
    > znaleźć oferty pracy dla marynarzy.

    najprościej www.google.pl ale leniwym polecam:
    http://www.portalmorski.pl/
    www.masteria.pl
    www.ies.co.pl
    www.baltimex.pl
    www.balteam.pl
    i inne

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl

  • 3. Data: 2004-12-28 17:48:23
    Od: "Łuki " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > najprościej www.google.pl ale leniwym polecam:
    > http://www.portalmorski.pl/
    > www.masteria.pl
    > www.ies.co.pl
    > www.baltimex.pl
    > www.balteam.pl
    > i inne

    Dzieki, znasz moze wiecej stron z ofertami pracy, ale od zagranicznych
    armatorow? Na goglowaniu spedzilem duzo czasu, ale ze znalezieniem czegos
    konkretnego jest ciezko...

  • 4. Data: 2004-12-28 19:57:43
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Łuki " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Dzieki, znasz moze wiecej stron z ofertami pracy, ale od zagranicznych
    > armatorow? Na goglowaniu spedzilem duzo czasu, ale ze znalezieniem czegos
    > konkretnego jest ciezko...

    Nie spotkałem aby armator bezpośrednio szukał marynarzy na rynkach
    lokalnych.
    Zazwyczaj korzysta z usług agencji, najwyzej na kolejne kontrakty bierze
    ludzi "bezpośrednio" omijając w ten sposób koszty.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@i...XX.pl < wytnij X..X gdy będziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl + http://wizowo.3mam.net

  • 5. Data: 2004-12-29 10:09:38
    Od: "Łuki " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > Zazwyczaj korzysta z usług agencji, najwyzej na kolejne kontrakty bierze
    > ludzi "bezpośrednio" omijając w ten sposób koszty.

    No racja, chodzilo mi wlasnie raczej o zagraniczne agencje, znasz jakies?

  • 6. Data: 2005-02-02 22:35:52
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    > No racja, chodzilo mi wlasnie raczej o zagraniczne agencje, znasz jakies?

    bezpośrednio armatorzy, wpisz w międzynarodowe google "crewing" to coś może
    wyskoczy

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[WALSPAM]@interia[WALSPAM].pl < wytnij co nie co gdy będziesz pisać
    http://zycz.3mam.net/

  • 7. Data: 2005-02-03 16:24:36
    Od: "grzela" <g...@w...pl>

    w styczniowych "Namiarach na Morze i Handel" jest dodatek dotyczący agencji
    (ale tylko polskich) pośredniczących w zatrudnianiu marynarzy
    (wydawca: http://www.promare.com.pl/)

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> napisał
    w wiadomości news:cBcMd.27786$2e4.20848@news.chello.at...

  • 8. Data: 2005-02-24 19:23:40
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "grzela" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > w styczniowych "Namiarach na Morze i Handel" jest dodatek dotyczący
    agencji
    > (ale tylko polskich) pośredniczących w zatrudnianiu marynarzy
    > (wydawca: http://www.promare.com.pl/)

    te polskie agencje wysyłają do armatorów zagranicznych.