PracaGrupypl.praca.dyskusje"Wykonywanie innych zleconych czynnosci..." › "Wykonywanie innych zleconych czynnosci..."
    From: WolfShadow <w...@e...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: "Wykonywanie innych zleconych czynnosci..."
    Date: Mon, 23 Aug 2004 15:57:27 +0200

    Witam.
    Probuja wcisnac mi w zakresie obowiazkow punkt p.t.
    "Wykonywanie innych czynnosci nie ujetych w zakresie a koniecznych do
    prawidlowego funkcjonowania firmy".
    Nie podoba mi sie to poniewaz KP i tak przewiduje takie sytuacje a taki
    zapis w zakresie obowiazkow moze zastapic wszystkie poprzedzajace go
    punkty. Moze to prowadzic do naduzyc ze strony mojego pracodawcy poprzez
    zlecanie duzych ilosci zadan nalezacych do kompetencji innych osob lub
    po prostu do zgnebienia mojej osoby w swietle prawa. Na razie moje
    relacje sa na dobrym poziomie, ale zauwazylem zwyczaj dodawania nowych
    funkcji bez pytania sie o to czy dana osoba bedzie miala czas na ich
    realizowanie. Czy taki zapis jest zgodny z prawem? Nie chodzi mi tutaj o
    unikanie pracy, lecz o zapewnienie sobie w miare spokojnych warunkow
    wykonywania tych czynnosci za ktore faktycznie jestem odpowiedzialny.
    Pozdrawiam.
    WolfShadow