PracaGrupypl.praca.dyskusje › Serwisant notebooków

  • 1. Data: 2007-03-07 22:19:28
    Temat: Serwisant notebooków
    Od: "ESM Logistics S.A." <rekrutacja@nospam_esmlogistics.com>

    ESM Logistics S.A. (www.esmlogistics.pl) - dynamicznie rozwijająca się firma
    będąca integratorem usług logistyczno-produkcyjno-serwisowych, działająca na
    rynkach Europy i Dalekiego Wschodu, poszukuje kandydatów do pracy w dużych
    centrach serwisowych elektroniki użytkowej:

    - Serwisant - Elektronik w centrum napraw komputerów, notebooków, TV LCD,
    DVD i inne
    - Pracownik CallCenter

    Wymagania:
    - umiejętność skutecznego komunikowania oraz umiejętność pracy w zespole;
    - zaangażowanie
    - lojalność
    - dyscyplina
    - wykształcenie kierunkowe (chętnie studenci zaoczni)
    - otwartość na zmiany i nowości technologiczne;

    Firma oferuje:
    - pracę w międzynarodowym środowisku w nowoczesnej organizacji o wysokich
    standardach funkcjonowania i dynamicznym rozwoju;
    - dostęp do najnowocześniejszych technologii
    - szerokie możliwość rozwoju i awansu;
    - atrakcyjny pakiet motywacyjny
    - Miłą atmosferę pracy

    Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.
    Prosimy o dopisanie w dokumentach klauzuli:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb
    procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r o Ochronie Danych
    Osobowych (Dz. U. Nr 133 poz.833)."

    Zainteresowane osoby prosimy o przeslanie aplikacji (z podanym numerem
    telefonu) wyłącznie na adres e-mail: r...@e...com
    w ciągu 14 dni od ukazania się niniejszego ogłoszenia.

  • 2. Data: 2007-03-08 05:56:33
    Temat: Re: Serwisant notebooków
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    a co my tu, OGLOSZENIA O PRACE jestesmy? :/
    Kolejni ktorzy nie potrafia korzystac z internetu....

    Dariusz

    --
    Pozdrawiam serdecznie

    Dariusz
    http://www.kaizen-edu.com

  • 3. Data: 2007-03-08 16:56:40
    Od: "Krzysztof Teperek" <t...@a...pl>

    > a co my tu, OGLOSZENIA O PRACE jestesmy? :/
    > Kolejni ktorzy nie potrafia korzystac z internetu....

    Przyganiał kocioł garnkowi.
    Cytuje się POD postem.
    A to jest usenet.

  • 4. Data: 2007-03-08 18:33:26
    Od: "JohnyBravo" <j...@c...com>

    No to ciekawe bo od serwisanta Notebookow nie wymagacie doswiadczenia
    praktycznego kto kto serwisuje u was te komputery Sprzataczki?

    To co widac to wymagania jak dla sekretarki a gosc ma niby serwisowac
    komputery!
    Nastepna Firma krzak pralnia brudnych pieniedzy?

  • 5. Data: 2007-03-10 14:43:16
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "JohnyBravo" <j...@c...com> wrote in

> [...]
    > komputery!
    > Nastepna Firma krzak pralnia brudnych pieniedzy?

    moze maja sformalizowany proces badania serwisowego, ktory dla
    pracownikow objawia sie jako szczegolowe instrukcje stanowiskowe;
    moze nikomu nie zalezy, ze pracownik potrafil zrobic cos wiecej
    niz przylozenie miernika elektrycznego do dwoch punktow wskazanych
    w instrukcji i odhaczenia pola w odpowiajacej mu pozycji formularza?

    i nie musi to byc wcale zaraz oznaczac, ze ten serwis nie bedzie dzialal;
    on bedzie dzialal dokladnie tak, jak zyczy sobie tego pracodawca; serwis
    nie bedzie polegal na magiku, ktory umie przylutowac cos gdzies i costam
    zacznie dzialac; serwis moze polegac na tym, ze uszkodzony komputer
    przejdzie cala procedure i na koncu bedzie "nowka sztuka" - w sensie, ze
    bedzie spelnial takie same kryteria jak produkt nowy;

    to jest chyba bardzo wygodny system, bo producent po takiej naprawie
    serwisowej ma gwarancje, ze jezeli tylko pracownicy postapili zgodnie
    z procedurami, to produkt spelnia wymagania jakosci;

    adas;