PracaGrupypl.praca.dyskusje › programiata C++ / kwantum.gda.pl

  • 1. Data: 2007-03-07 20:40:36
    Temat: programiata C++ / kwantum.gda.pl
    Od: "21" <2...@p...pl>

    Witajcie

    Ogłoszenie tej firmy pojawia się strasznie długo i z zadziwiającą
    regularnością. Kiedyś nawet byłem u nich na rozmowie, nie dostałem żadnej
    odpowiedzi. Ostatecznie dobrze się to dla mnie skończyło bo i tak w ofertach
    mogłem przebierać i myślę że wybrałem dla mnie osobiście znacząco lepszą.
    Nie mniej, abstrahując od mojej osoby, ciekawe o co im chodzi ;). Ktoś się
    orientuje ?

  • 2. Data: 2007-03-07 20:57:27
    Temat: Re: programiata C++ / kwantum.gda.pl
    Od: darek <c...@s...pl>

    21 napisał(a):
> [...]
    > Nie mniej, abstrahując od mojej osoby, ciekawe o co im chodzi ;). Ktoś się

    Jak to o co? Pewnie szukaja pracownikow spelniajacych ich wymagania.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 3. Data: 2007-03-09 08:10:58
    Od: "qw85qw" <q...@g...com>

    Użytkownik "darek" <c...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Jak to o co? Pewnie szukaja pracownikow spelniajacych ich wymagania.

    Chyba jelenia za 900 zl netto.

  • 4. Data: 2007-03-09 09:41:51
    Od: w...@o...eu

    > Chyba jelenia za 900 zl netto.

    A dokładnie to pracownika spełniającego ich wymagania za 900 PLN.
    Wiele mniejszych firm tak robi. Usilnie szuka __okazji__ - hiperpracownika z
    grosze. To trwa, ale jak się ma cierpliwość to się zwykle udaje.

  • 5. Data: 2007-03-09 09:42:03
    Od: w...@o...eu

  • 6. Data: 2007-03-09 19:02:41
    Od: darek <c...@s...pl>

    qw85qw napisał(a):

    > Chyba jelenia za 900 zl netto.

    Nie takiego pracownika, ktory np. bedzie rozroznial wywolania wirtualne
    od niewirtualnych w C++. I moge Cie zapewnic, ze zadna z osob ktore mi
    sa znane i tam pracuja nie pracowalalby za kwote ktora wymieniles.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 7. Data: 2007-03-09 19:13:27
    Od: "21" <2...@p...pl>

    W to wierzę, choć o ile pamiętam nie testowano tego na rozmowie. Nie było
    chyba w ogóle żadnego testu merytorycznego. Nie wierzę żeby nie przyszła do
    nich taka osoba przez tak długi okres czasu, może podejście do rekrutacji
    jest złe. Zresztą to nie mój problem, chyba robię się ostatnio za ciekawski.

  • 8. Data: 2007-03-09 19:21:59
    Od: darek <c...@s...pl>

    21 napisał(a):
> [...]
    > jest złe. Zresztą to nie mój problem, chyba robię się ostatnio za ciekawski.

    No to czasy sie zmienily i musiales byc bardzo dawno temu. Jedna
    przyszla, ale szukaja nastepnych.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 9. Data: 2007-03-09 19:34:42
    Od: "21" <2...@p...pl>

    Faktycznie dość dawno, na tą okazję zajrzałem do swojego archiwum wysłanych
    CV/LM. Musiał to byś gdzieś koniec sierpnia 2005. Ciekawe czy czasy się tak
    zmieniły, tz. wtedy pojawiało się więcej ciekawych osób. Zasadniczo jeśli
    jest taka bieda to nie będę ukrywał że, cieszy mnie to ;), szybciej
    poproszę swojego szefa o podwyżkę.

    Swoją drogą to co powiedziałeś jest kompletną podstawą. Jeszcze rozumiem jak
    chodzi o wzorce, doświadczenie z ich używaniem, jakieś ciekawsze algorytmy,
    ale funkcje wirtualne ? hmm, chciałbym się kiedyś znaleźć po tej drugiej
    stronie stolika, to musiało by być ciekawe.

  • 10. Data: 2007-03-09 19:46:10
    Od: darek <c...@s...pl>

    21 napisał(a):
> [...]
    > zmieniły, tz. wtedy pojawiało się więcej ciekawych osób. Zasadniczo jeśli
    > jest taka bieda to nie będę ukrywał że, cieszy mnie to ;), szybciej

    Wal smialo, z dobrymi fachowcami jest straszna bieda.

> [...]
    > ale funkcje wirtualne ? hmm, chciałbym się kiedyś znaleźć po tej drugiej
    > stronie stolika, to musiało by być ciekawe.

    No raczej nudne, jak ktos o podstawach nie ma zielonego pojecia, a Ty
    masz przygotowany zestaw trudniejszych pytan, to zaczyna sie ciagniecie
    kandydada za "uszy", zeby powiedzial cokolwiek co ma sens na temat
    zupelnych podstaw. Czego skutkiem jest to ze Ty i on jestescie wymeczeni.

    Pozdrawiam
    Darek