eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeznęcanie się nad pracownikiem - długieRe: znęcanie się nad pracownikiem - długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: znęcanie się nad pracownikiem - długie
    Date: Thu, 23 May 2002 12:18:07 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <3...@w...pl>
    References: <7...@2...17.164.70> <acibl2$df2$1@news.tpi.pl>
    <acic83$hno$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: wh0a112a127.osowa.gda.osk.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1022149195 18899 212.244.103.136 (23 May 2002 10:19:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 23 May 2002 10:19:55 +0000 (UTC)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl-PL; rv:1.0rc1) Gecko/20020417
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:49415
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Ruda napisał:
    > Zważywszy na fakt, że "przemiła szefowa" była prezesem firmy marne to szanse
    > by były. Powiem jedno: czasem nie rozumiem czemu niektórzy pracodawcy tak
    > traktują swoich pracowników. Jakby nie spojrzeć, to własnie dobrzy
    > pracownicy pracują na opinię firmy, pracują na firmę, więc chyba "coś za
    > coś". Jeśli dzięki mnie potencjalny klient pomysli sobie "porządny
    > pracownik, porządna firma nawiążę współpracę", a potem mi się oberwie, bo
    > "przemiła" pani szefowa ma zły dzień, to gdzie tu sens...
    >
    >

    Dobrego pracownika trzeba gnębić, ponieważ zwykle zdaje on sobie sprawę,
    że przyczynia się do pomyślności firmy, więc trzeba uprzedzić jego
    żądanie podwyżki (nie po to się zatrudnia ludzi, by dzielić się z nimi
    efektami ich pracy, ludziom się po prostu "płaci" i już). Byłem w pewnej
    firmie tzw. handlowcem, z najlepszymi wynikami sprzedaży (ok. 1.2 mln
    EUR/rok) i gdy szef coś zaczął mruczeć, że się obijam, pokazałem mu
    wyniki i powiedziałem, że byłem przekonany, że chodzi w naszej pracy o
    pieniądze. Wystąpiła u niego wtedy piana na twarzy i rzucił się
    strasznie na innych pracowników, bo mnie nie mógł chwilowo udupić.
    Zastraszanie i szukanie dziury w całym to jedna z podstawowych technik
    menadżerskich, skuteczna i łatwa w stosowaniu. Wystarczy mieć gumowy
    kręgosłup, wysoką premię od zysku firmy i brak poczucia przyzwoitości;

    Dogbert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1