PracaGrupypl.praca.dyskusjeznęcanie się nad pracownikiem - długie › Re: znęcanie się nad pracownikiem - długie
  • Data: 2002-05-23 12:11:05
    Temat: Re: znęcanie się nad pracownikiem - długie
    Od: "Ruda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powiem Ci tak: są pracodawcy-szubrawcy, są pracownicy-obiboki. Faktem jest,
    że ciężko uogólniać na zasadzie "my jesteśmy ok, oni są "be".... Moim
    skromnym zdaniem, jeśli pracodawca wymaga ode mnie wyciśnięcia wszystkich
    sił, zapału do pracy i innych rzeczy (całkiem słusznie) to uważam, że ja
    jako potencjalny pracownik mam prawo wymagać za to wszystko odpowiedniego
    traktowania, szacunku itp. prawda????? i zgadzam się ze stwierdzeniem "jaka
    praca taka płaca"...... myślę, że żeby wymagać czegoś od innych trzeba
    zacząć najpierw od siebie w każdym jednym przypadku: czy to w pracy czy tez
    poza..... taka jest zasada....pewnie zabrzmiało to infantylnie i
    banalnie.... takie życie....