PracaGrupypl.praca.dyskusjeznęcanie się nad pracownikiem - długie › Re: znęcanie się nad pracownikiem - długie
  • Data: 2002-05-23 12:07:36
    Temat: Re: znęcanie się nad pracownikiem - długie
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powiem Ci tak: są pracodawcy-szubrawcy, są pracownicy-obiboki. Faktem
    jest,
    > że ciężko uogólniać na zasadzie "my jesteśmy ok, oni są "be".... Moim
    > skromnym zdaniem, jeśli pracodawca wymaga ode mnie wyciśnięcia wszystkich
    > sił, zapału do pracy i innych rzeczy (całkiem słusznie) to uważam, że ja
    > jako potencjalny pracownik mam prawo wymagać za to wszystko odpowiedniego
    > traktowania, szacunku itp. prawda????? i zgadzam się ze stwierdzeniem
    "jaka
    > praca taka płaca"...... myślę, że żeby wymagać czegoś od innych trzeba
> [...]

    I tu sie zgodzę, tylko że co jak dajesz z siebie wszystko, jesteś jako
    pracownik lojalna wobec pracodawcy, masz zlaet dobrego pracownika a spotyka
    Cię z jego strony traktowanie jak psa ????
    To chyba trudno się dziwić przykładowo mnie, iż nie zasługują nawet na dobre
    słowo o nich !!!

    A chyba mniej jest dzis pracowników obiboków, skoro tak trudno dostać pracę
    ? Chyba każdy się zgodzi !
    Z tym że nawet komuś z zapałem po czasie opadną ręce jak doświadczy złego
    traktowania ze strony Pana i Władcy !!!

    Wrangler