eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjezmiana regulaminu płacyRe: zmiana regulaminu płacy
  • Data: 2009-07-26 13:00:33
    Temat: Re: zmiana regulaminu płacy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W wiadomości news:h4h14r$jj1$1@sunflower.man.poznan.pl emyo <e...@o...pl>
    pisze:

    > Pracodawca zmienił mi regulamin wynagrodzenia, a konkretnie zmienił
    > zasady przyznawania premii kwartalnej, tak, że w zasadzie mogę o niej
    > zapomnieć. Nie podpisywałem żadnego aneksu do umowy a jedynie
    > zapoznanie się z nowymi regułami.Czy taka zmiana jest legalna?
    To zależy co dotychczas regulowało kwestie tej premii.
    Jeśli umowa o pracę, to regulamin nie może stać w sprzeczności z jej
    postanowieniami bo jest aktem niższego rzędu. Wówczas byłoby konieczne
    porozumienie zmieniające (które nazywasz aneksem) albo wypowiedzenie
    zmieniające.
    Ale to pewnie tzw. premia regulaminowa, więc formalnie raczej nic nie
    zrobisz.
    Może to będzie trochę pomocne:
    http://www.prawo-pracy.pl/regulamin_i_warunki_wynagr
    adzania_regulaminy_premia_uznaniowa-a-38.html

    --
    Jotte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1