eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjezmiana pracy...Re: zmiana pracy...
  • Data: 2007-03-05 07:10:06
    Temat: Re: zmiana pracy...
    Od: Any User <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >>> Sprawna organizacja dzięki donoszeniu?? Ciekawa teoria.
    >>>
    >>> W czasach PRLu też wielu donosiło, ale jakoś mi się to ze sprawną
    >>> organizacją pracy nie kojarzy... a bardziej z pogarszającymi się
    >>> stosunkami między podwładnymi, ze złą atmosferą.
    >>
    >> W pracy pracownik ma pracować, a nie utrzymywać stosunki. Od
    >> utrzymywania stosunków jest kadra kierownicza, w której panują inne
    >> zasady, niż wśród kadry wykonawczej.
    >
    > Bo człowiek po przejściu przez bramy firmy przestaje być
    > człowiekiem, nie ma uczuć, potrzeb, nie widzi wokół ludzi.
    > Jest pracownikiem. Automatem do myślenia i spełniania obowiązków
    > pana pracodawcy.
    > Chyba, że pracownik zostanie awansowany na nadszyszkownika.
    > Wtedy dostaje do ręki bat i może włączyć swoje człowieczeństwo,
    > ale tylko w stosunku do siebie. Do szeregowców ma pozostawać
    > nadczłowiekiem.
    >
    > Daj spokój AnyUser... Nieludzki jesteś.

    Ano pewnie jestem, ale napisałeś dokładnie tak, jak jest.


    --
    Więcej na ten temat przeczytasz w moim blogu:
    http://pracownik.blogspot.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1