PracaGrupypl.praca.dyskusjezmiana pracy...Re: zmiana pracy...
  • Data: 2007-03-06 09:03:41
    Temat: Re: zmiana pracy...
    Od: Any User <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Troszkę wkurza to, że każdą decyzję trzeba udowadniać. Bo jeśli się
    > przez dwa miesiące pracuje z nową kadrą - i po ciągłym wyjaśnianiu,
    > żadnej decyzji mojej nie cofneli - to moim zdaniem powinni dać sobie
    > na luz. Tak się niestety nie stało. Poza tym jest jeszcze komunikat
    > niewerbalny - który można odczytać " A co Ty tam wiesz o zabijaniu".
    > Cele nałożone na mój zespół są realizowane. Więc pod względem
    > formalnym - nie mogą nic mi zarzucić. A mimo to... szukają dziury w
    > całym.

    Zauważ jednak, że bez ciągłego monitoringu działań, ich efektywność
    mogłaby szybko zacząć spadać. Zresztą z tego, co piszesz, wnioskuję, że
    nawet teraz jest nieoptymalna.

    > Bycie przez ciągły czas na celowniku - uwierz, mi że jest męczące.
    > Można się w tym pogubić i przez stres z tym związany popełnić w
    > którymś momencie błąd.

    Zgadza się, to jest dobre to testowania pracowników. Takich, którzy nie
    radzą sobie ze stresem i popełniają błędy, się usuwa (z firmy, bez
    podtekstów).

    --
    Więcej na ten temat przeczytasz w moim blogu:
    http://pracownik.blogspot.com