PracaGrupypl.praca.dyskusjezatrudnienie bogatego :) › Re: zatrudnienie bogatego :)
  • From: z/svc <z/svc@>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zatrudnienie bogatego :)
    Date: Wed, 26 Mar 2008 21:39:04 +0100

    On 25 Mar 2008 21:02:57 +0100, "pampalini"
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >Czy zatrudnilibyscie czlowieka, powiedzmy na sredni szczebel biurowy czy nawet
    >na stanowisko niskiego programisty czy admina spelniającego wszystkie wymagania
    >wiedzac ze ma na koncie powiedzmy milion legalnych euro?
    >Oczywiscie pytanie o ta sprawe na rozmowie kw. odpada.
    >Prosze o powazne wypowiedzi.

    Aż mnie dziw bierze, że jeszcze nikt nie napisał, że taki Scott
    McNealy pracuje za dolca miesięcznie (założyciel i do niedawna CEO Sun
    Microsystems), czy Steve Jobs też robi za dolca.

    No ale kto by się z takimi chciał zadawać, przecież to
    niepełnowartościowi pracownicy, zupełnie bez motywacji, itd.

    ;-)

    Sam znam ludzi (w Polsce rzecz jasna), którzy kasy mają tyle, że nie
    musieliby zarabiać. A poszli na studia i do pracy i zaczynali od
    podrzędnych prac w korporacjach i robią swoje własne fortuny.

    No ale do tego to trzeba mieć trochę ambicji.

    A pełno wartościowy pracownik to taki, który zapierdala od pierwszego
    do pierwszego na kromkę chleba. Taki pracownik to jest super, pognębić
    można i w ogóle.

    A co mnie obchodzi ile koleś ma kasy? Chce pracować, ma pomysły,
    energię, ambicję, pomysły - o co innego chodzi?

    --
    z/svc