PracaGrupypl.praca.dyskusjezatrudnienie bogatego :)Re: zatrudnienie bogatego :)
  • Data: 2008-03-28 20:11:48
    Temat: Re: zatrudnienie bogatego :)
    Od: "pampalini" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No wlasnie. Chlopski rozum. A i to nie do konca, bo chlop swoj rozum ma. No
    > chyba, ze chlop panszczyzniany. Wtedy by sie zgadzalo.
    >
    > Bo na moj (chlopa niepanszczyznianego) rozum wyglada to tak, ze rok temu
    > kupilem gospodarstwo rolne za niecale 40kPLN.
    gratuluje, teraz kup jeszcze 2 skiby, konia juz nie potrzebujesz.

    > Teraz siedze nad wnioskiem do UE, zeby mi sfinansowali projekt budowlany
    > (jakies 50kPLN, swojego bede musial wlozyc 25%) do inwestycji, ktora zamknie
    > sie w okolicach 500kPLN.
    gratuluje, od siedzenia jeszcze nikt nie umarł.CHyba ze od siedzenia w
    oczekiwaniu na krzesło elektryczne. :)

    > Z tego %15 albo 25% moje, z tym, ze poprzednia dotacja bedzie sie jako moje
    > liczyla.
    motasz cos.

    > Wartosc inwestycji, przez sam fakt doprowadzenia jej do konca wzrosnie co
    > najmniej o 50%.
    skąd to przypuszczenie.
    otrzymasz dotacje i tylko tyle.Jesli nawet zrealizujesz projekt jego wycena
    jest w tym momencie spekulacją oczywiscie pod warunkiem ze ją dokonczysz a
    dotacje dostaniesz :)

    > Ergo: bede posiadal majatek o wartosci co najmniej 800kPLN (ergo: co
    > najmniej cwierc miliona EUR!, ergo: co najmniej _jedna_czwarta_ fortuny!!!)
    > przy wylozeniu 100 - 125 kPLN.
    ale co to ma do rzeczy?
    Po 1. co bedziesz to jeszcze nie wiesz bo moze gów.no zarobisz bo bedzie wojna
    albo wpdaniesz pod rower ( czego CI nie zycze) albo wykosi Cie ptasia grypa :)

    > Z czego 80kPLN  - powiedzmy - mialem (sprzedalem mieszkanie, mieszkam w tym
    > nabytym za 40). A reszte srednio rozgarniety czlowiek jest w stanie odlozyc
    > w 3-5 lat, czyli w czasie realizacji planowanej inwestycji.
    no i co to ma do rzeczy.
    Czy Ty masz problemy z samoocena?Polecam serię wizyt u psychologa.
    Ja sie nie pytałem co ty masz bo z tego co widze to g. masz za to wiele masz w
    planach :) tylko czy jego kasa CI nie pszeszkadza, kasa troche wieksza niz
    Twoje REALNE nędzne 40k .

    > Przy okazji 4-5 miejsc pracy, w tym jedno dla osoby na wozku, i dwa dla
    > kobiet.

    > Jak bez znaczenia to dlaczego napisales milion euro, a nie 10 czy 100 ich
    > tysiecy?
    >
    > Przepraszam za karmienie trola.
    >
    > sz.
    Ale czy ty nie rozumiesz czy ty udajesz ze nie rozumiesz.
    Nie jest wazne jakiego slowa uzyjesz. Podalem milion euro bo jest to wartosc w
    miare przemawiająca do wyobrazni.
    Musisz sie chyba nauczyc ze dyskusje i tematy kierowane do usernautów na forum
    mają gro odniorców a nie sa przeznaczone tylko dla CIebie czy kogos tam jeszcze.
    Jezeli dla Ciebie facet aspirujący na referenta kredytowego za powiedzmy 1600
    netto/m z milionem euro czyli 3.52 M pln. na karcie .
    To jest fortuna relatywnie do oferty jaką słozyłoby mu wiekszosc pracodawców za
    jego prace a i podejrzewam wielu przedsiębiorców małych firm takiej kasy
    własnej na wydanie nie posiada :)
    i oczywiscie nie mowilem tutaj o potencjalnych pieniądzach tylko o realnej
    gotówce i nie udawaj ze pracownik biurowy z 3,5 M pln to zaden big deal.