PracaGrupypl.praca.dyskusjezatrudnienie bogatego :) › Re: zatrudnienie bogatego :)
  • Data: 2008-03-28 21:21:23
    Temat: Re: zatrudnienie bogatego :)
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pampalini" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4565.000000f1.47ed5103@newsgate.onet.pl...

    > Ale czy ty nie rozumiesz czy ty udajesz ze nie rozumiesz.
    > Nie jest wazne jakiego slowa uzyjesz. Podalem milion euro bo jest to
    > wartosc w
    > miare przemawiająca do wyobrazni.
    > Musisz sie chyba nauczyc ze dyskusje i tematy kierowane do usernautów na
    > forum
    > mają gro odniorców a nie sa przeznaczone tylko dla CIebie czy kogos tam
    > jeszcze.
    > Jezeli dla Ciebie facet aspirujący na referenta kredytowego za powiedzmy
    > 1600
    > netto/m z milionem euro czyli 3.52 M pln. na karcie .
> [...]

    Pieprzysz. Nie pierwszy raz zreszta.

    Jak sie ma mentalnosc panszczyznianego chlopa - to trzeba sie nauczyc z tym
    zyc.

    Fakt, w Polsce jest to trudniejsze niz na tak zwanych Zachodzie.

    Ja mam po prostu dosc nieudacznikow, ktorzy skonczyli wyzsze studia
    wylacznie dlatego, ze pozamykano wiekszosc technikow i zawodowek. A do tych
    co zostaly nie mieli szans sie zalapac.

    I siedza takie cipy przy biurkach, i zamiast wypracowywac PKB onanizuja sie
    wlasnym niespelnieniem, wlaczajac w ten proceder osoby z biurek sasiednich,
    ktore moze jednak maja pomysl na wlasny rozwoj i wizje przyszlosci.

    BP, MSPANC, ale krew mnie zalewa jak nie moge znalezc ludzi do mniej lub
    bardziej skomplikowanej roboty (na ternie o - podobno - wysokim bezrobociu).
    A place w terminie, z premiami (jezeli jest za co) i stawki powyzej lokalnej
    sredniej.

    sz.