PracaGrupypl.praca.dyskusjezatrudnienie bogatego :) › Re: zatrudnienie bogatego :)
  • Data: 2008-03-27 12:58:22
    Temat: Re: zatrudnienie bogatego :)
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    z/svc wrote:

    > Aż mnie dziw bierze, że jeszcze nikt nie napisał, że taki Scott
    > McNealy pracuje za dolca miesięcznie (założyciel i do niedawna CEO Sun
    > Microsystems), czy Steve Jobs też robi za dolca.

    Pieniadze dostaja z innego zrodla - sa wlascicielami duzej ilosci akcji
    firm, w ktorych pracuja / ktore posiadaja i wzrost wartosci firmy dzieki
    ich pracy moze pomnozyc ich majatek bardziej niz jakakolwiek stala pensja.

    Przyklad pracy bez jakiejkolwiek motywacji finansowej widzialam w jednym
    ogolniaku - jedna nauczycielka miala bogatego meza i nedzne
    nauczycielskie zarobki byly dla niej zaledwie kieszonkowym, z ktorego
    bez bolu by mogla zrezygnowac, ale pracowala z powolania i dla
    satysfakcji (dobra szkola z duza iloscia zdolnych i zmotywowanych
    uczniow). Choc spotkalam tez swietnych nauczycieli nie bedacych w dobrej
    sytuacji finansowej, to wydaje mi sie, ze taki komfort raczej poprawia
    jakosc pracy nauczyciela chocby przez to, ze nauczyciel jest mniej
    zestresowany.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl - Nowa Zelandia