PracaGrupypl.praca.dyskusjezatrudnienie bogatego :)Re: zatrudnienie bogatego :)
    From: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zatrudnienie bogatego :)
    Date: Wed, 26 Mar 2008 20:01:30 +0100

    Użytkownik "pampalini" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5d71.00000057.47ea94a2@newsgate.onet.pl...

    > wiesz, na chlopski rozum jest to ekwiwalent 139 lat pracy przecietnego
    > polskiego admina a wiec wystarczająco zeby nie musiec pracowac w danej
    > firmie
    > i o to mi chodzilo.

    No wlasnie. Chlopski rozum. A i to nie do konca, bo chlop swoj rozum ma. No
    chyba, ze chlop panszczyzniany. Wtedy by sie zgadzalo.

    Bo na moj (chlopa niepanszczyznianego) rozum wyglada to tak, ze rok temu
    kupilem gospodarstwo rolne za niecale 40kPLN.

    Teraz siedze nad wnioskiem do UE, zeby mi sfinansowali projekt budowlany
    (jakies 50kPLN, swojego bede musial wlozyc 25%) do inwestycji, ktora zamknie
    sie w okolicach 500kPLN.

    Z tego %15 albo 25% moje, z tym, ze poprzednia dotacja bedzie sie jako moje
    liczyla.

    Wartosc inwestycji, przez sam fakt doprowadzenia jej do konca wzrosnie co
    najmniej o 50%.

    Ergo: bede posiadal majatek o wartosci co najmniej 800kPLN (ergo: co
    najmniej cwierc miliona EUR!, ergo: co najmniej _jedna_czwarta_ fortuny!!!)
    przy wylozeniu 100 - 125 kPLN.

    Z czego 80kPLN - powiedzmy - mialem (sprzedalem mieszkanie, mieszkam w tym
    nabytym za 40). A reszte srednio rozgarniety czlowiek jest w stanie odlozyc
    w 3-5 lat, czyli w czasie realizacji planowanej inwestycji.

    Przy okazji 4-5 miejsc pracy, w tym jedno dla osoby na wozku, i dwa dla
    kobiet.

    > Slowo fortuna mozesz zamienic za kasa,w sumie to bez znaczenia.

    Jak bez znaczenia to dlaczego napisales milion euro, a nie 10 czy 100 ich
    tysiecy?

    Przepraszam za karmienie trola.

    sz.