PracaGrupypl.praca.dyskusjezatrudnienie bogatego :)Re: zatrudnienie bogatego :)
  • Data: 2008-03-26 19:18:03
    Temat: Re: zatrudnienie bogatego :)
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:5d71.00000052.47ea904a@newsgate.onet.pl pampalini
    <t...@p...onet.pl> pisze:

    > To nie ma zadnego znaczenia skąd.
    > pytanie dotyczylo czy ktos z usernautów zatrudniłby taką osobę czy nie.
    No to ja bym zatrudnił. Jedni twierdzą (choc nie widzę w tym wiekszego
    sensu), że jak ma dużą kasę to nie będzie mu zależęć na zatrudnieniu. Ja
    twierdzę co innego - jak ma dużą kasę to może nie będzie mnie musiał
    okradać. A że mu z jakiegoś powodu (z jakiego - nie moja sprawa) zależy na
    zatrudnieniu, to przecież udowodnił, bo przyszedł.

    > zakladam ze kulturalni ludzie nie wchodzą w prywatne finanse
    > potencjalnych pracowników a do takich kieruje swoje pytanie.
    Niekiedy jednak wchodzą. Przykładem jest instrument pt. fundusz socjalny.
    Pracownik ubiegając się o świadczenie z takiego funduszu musi najczęściej
    wypełnić oświadczenie o dochodach na członka wspólnego gospodarstwa
    domowego, zgodnie z informacjami zawartymi w drukach PIT. W ten sposób może
    dowiedzieć się całkiem sporo rzeczy. Tak być nie powinno, ale jest.

    > obawiam sie ze nie bylo kierowane do Ciebie z uwagi na Twój całkowity
    > brak wyobrazni
    Co za szczęście, że to jedynie twoja opinia, już się bałem, że prawdziwa. ;)

    > jak równiez wyczucia intencji.
    Fakt, intencje pojąłem opacznie, stąd moja zgryźliwość.
    Sorry.

    --
    Jotte