PracaGrupypl.praca.dyskusjew jakim terminie umowa ? › Re: w jakim terminie umowa ?
  • Data: 2007-07-12 21:16:43
    Temat: Re: w jakim terminie umowa ?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:8e5d935jn682f2092v7ccaiq3kfs41g2v2@4ax.com Adam
    Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> pisze:

    >>> Regulamin pracodawcy.
    >>Co to jest regulamin pracodawcy?
    > Którego słowa nei rozumiesz?
    Proszę użyć mózgu i osadzić na gruncie prawa pracy termin "regulamin
    pracodawcy".
    Chodzi - ułatwię zrozumienie - o umocowanie i/lub definicję zawartą w
    konkretnym rozwiązaniu legislacyjnym, jasne?

    > przepisów prawa pracy.
    > Przyzwoitego człowieka z przyzwoitości nie zwalnia nieprzyzwoitośc
    > innych.
    Jest to prawda.

    > Ale to wiedza przyzwoici.
    Kiepskie wypociny...

    > Spróbuj UDOWODNIĆ w sądzie, że ten gośc zawarł inna umowę.
    Nie bądź śmieszny, trzymaj choć jako taki poziom argumentacji.

    --
    Jotte