PracaGrupypl.praca.dyskusjew jakim formacie CV ?Re: w jakim formacie CV ?
  • Data: 2008-02-10 23:50:34
    Temat: Re: w jakim formacie CV ?
    Od: "karol" <k...@c...tam> szukaj wiadomości tego autora

    > ostatnio otrzymałem maila od jakiejś tępej sekretarki że jej sie to w MS
    > nie
    > otwiera i tu się zacząłem zastanawiać ile takich głupich blondynek od
    > podawania kawy wywaliło te maile do kosza?

    hm... format pdf jest tak samo popularny jak doc, z tą różnicą, że czytnik
    pdf'a jest darmowy, a doc'a kosztowny (jak firma życzy sobie cv w danym
    formacie to niech ci zakupi oprogramowanie do jego tworzzeniaO)

    wiesz, z tymi ofertami pracy często jest tak, że one tylko je udają, a tak
    naprawdę jest to biznes zbierania i handlu danymi osobowymi (dajesz niby
    ogłoszenie dobrze płatnej pracy i otrzymujesz masę danych osobowych, teraz
    wystarczy je przepisać do bazy danych i sprzedać za grubą kasę jakiejś
    firmie)

    ta niby sekretarka dzwoniła bo pewnie nie umiała przepisać danych z pdf'a do
    swojej bazy, ale są takie co to potrafią,
    ja osobiście wysyłam cv w postaci strony www (każda głupią sekretarka
    korzystająca z interetu ma zainstalowaną przeglądarkę internetową, a w
    dodatku mogę skutecznie ukryć w kodzie strony nawet takie znikome dane
    osobowe jak adres email, ale to już zabawa dla programisty

    moja rada:
    1. nie zmieniaj formatu cv, pdf jest ok
    2. w cv podawaj jak najmniej danych osobowych (jeśli telefon to komórka,
    jeśli email, to jakiś specjalnie w tym celu założony)