PracaGrupypl.praca.dyskusjew jakim formacie CV ? › Re: w jakim formacie CV ?
  • Data: 2008-02-09 14:36:07
    Temat: Re: w jakim formacie CV ?
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > obecnie szukam pracy i wysyłam CV-ki w formacie pdf głównie z tego powodu
    > że
    > szczęśliwie nie mam windowsa i offica tylko linuksa i OO, pozatym CV w
    > takim formacie wygląda o niebo lepiej niż jako ms doc, jest miłe dla oka i
    > przejrzyste

    co ma format do wygladu dokumentu?
    pytam powaznie, ale wydawalo mi sie ze zapisanie w wielu formatach tego
    samego dokumentu nie powoduje zmiany jego wygladu:)
    ja rozumiem ze mozna miec swoje przekonania i byc pewnym ze sa jedynie
    slusznie, ale pisanie ze dokument spod OO wyglada lepiej niz z programu MS
    to wg mnie kretynizm i totalny brak podstawowej wiedzy:)

    o reszcie bylo w archium wiec mozna rzucic okiem.

    wg mnie najlepiej wyslac jako PDF i ma sie spokoj, sa darmowe narzedzia do
    tego i koniec.
    a z doswiadczenia wiem ze wyslanie do wielu firm czegokolwiek w formacie OO
    powoduje poroblem z odczytaniem tego wiec lepiej swoje szanse zwiekszac niz
    zmniejszac. stad jasli sie jest zatwardzialym fanem OO to wyslac to jako PDF
    i spokoj sie ma:)

    --
    pzdr
    piotrek