eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjew jakim formacie CV ? › Re: w jakim formacie CV ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!
    not-for-mail
    From: Any User <u...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: w jakim formacie CV ?
    Date: Tue, 05 Feb 2008 20:23:07 +0100
    Organization: ICP News Server
    Lines: 25
    Message-ID: <foad2r$2500$1@opal.icpnet.pl>
    References: <fo99bn$k2n$1@nemesis.news.tpi.pl> <fo9bg5$qa4$1@opal.icpnet.pl>
    <foa9fc$613$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: c108-50.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1202239387 70656 62.21.108.50 (5 Feb 2008 19:23:07 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Feb 2008 19:23:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.9 (Windows/20071031)
    In-Reply-To: <foa9fc$613$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:217836
    [ ukryj nagłówki ]

    > Tylko jest taki problem, ze ta osoba (nie ważne czy to sekretarka czy
    > prezes) nie może pracować bez czytnika pdf. Ciekawe w jakiś sposób
    > przeczyta nową ustawę? Tak na stronie jest w pdfie. Zauważ, że nawet na
    > stronie http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html masz po lewej stronie
    > adnotację o AAR. Może taka osoba będzie chciała ściągnąć instrukcję do
    > Płatnika? Ma w pdfie (dodatkowo interaktywne szkolenie w chyba flashu).
    > Może będzie chciała ściągnąć dokument z US? Co ma? Tak pdfa.

    Mam w głowie pewien obraz "zwykłej sekretarki" z kilku firm, w których
    pracowałem i wszędzie było to samo: czyjaś córka/żona, dla której pdf to
    czarna magia, której szczytem możliwości umysłowych jest napisanie kilku
    stron w Wordzie i której najczęstszą reakcją na zawieszenie się Windows,
    czy coś podobnego, jest "Ojej, panie Patryku, komputer mi się zepsuł".

    Jakoś trudno mi ten obraz połączyć z czytaniem ustaw, czy instrukcji do
    czegokolwiek. A tak się składa, że w prawie każdej z tych firm, te
    właśnie osoby zajmowały się odbieraniem korespondencji. I w przypadku co
    najmniej jednej firmy wiem, że wszystkie listy z załącznikami pdf były
    kasowane, gdyż odbierająca je osoba uznała, że skoro tego się nie da
    otworzyć, to pewnie jakiś wirus, albo inny śmieć.


    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1