PracaGrupypl.praca.dyskusjew jakim formacie CV ? › Re: w jakim formacie CV ?
  • Data: 2008-02-05 20:01:45
    Temat: Re: w jakim formacie CV ?
    Od: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam w głowie pewien obraz "zwykłej sekretarki" z kilku firm, w których
    > pracowałem i wszędzie było to samo: czyjaś córka/żona, dla której pdf to
    > czarna magia, której szczytem możliwości umysłowych jest napisanie kilku
    > stron w Wordzie i której najczęstszą reakcją na zawieszenie się Windows,
    > czy coś podobnego, jest "Ojej, panie Patryku, komputer mi się zepsuł".

    Cóż mam inne doświadczenia - panie w sekretariatach nie miały z tym
    problemów, ba nawet wiedziały jak toner wymienić, jak dokument zeskanować...
    jakiś raj po prostu.

    > Jakoś trudno mi ten obraz połączyć z czytaniem ustaw, czy instrukcji do
    > czegokolwiek. A tak się składa, że w prawie każdej z tych firm, te właśnie
    > osoby zajmowały się odbieraniem korespondencji. I w przypadku co najmniej
    > jednej firmy wiem, że wszystkie listy z załącznikami pdf były kasowane,
    > gdyż odbierająca je osoba uznała, że skoro tego się nie da otworzyć, to
    > pewnie jakiś wirus, albo inny śmieć.

    A Pan Patryk nie mógł zainstalować AAR? Jak by szef zobaczył coś takiego to
    osoba zajmująca się sprzętem&softem dostał by po łapach...

    B.Z.