eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjew jakim formacie CV ?Re: w jakim formacie CV ?
  • Data: 2008-02-05 19:23:07
    Temat: Re: w jakim formacie CV ?
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Tylko jest taki problem, ze ta osoba (nie ważne czy to sekretarka czy
    > prezes) nie może pracować bez czytnika pdf. Ciekawe w jakiś sposób
    > przeczyta nową ustawę? Tak na stronie jest w pdfie. Zauważ, że nawet na
    > stronie http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html masz po lewej stronie
    > adnotację o AAR. Może taka osoba będzie chciała ściągnąć instrukcję do
    > Płatnika? Ma w pdfie (dodatkowo interaktywne szkolenie w chyba flashu).
    > Może będzie chciała ściągnąć dokument z US? Co ma? Tak pdfa.

    Mam w głowie pewien obraz "zwykłej sekretarki" z kilku firm, w których
    pracowałem i wszędzie było to samo: czyjaś córka/żona, dla której pdf to
    czarna magia, której szczytem możliwości umysłowych jest napisanie kilku
    stron w Wordzie i której najczęstszą reakcją na zawieszenie się Windows,
    czy coś podobnego, jest "Ojej, panie Patryku, komputer mi się zepsuł".

    Jakoś trudno mi ten obraz połączyć z czytaniem ustaw, czy instrukcji do
    czegokolwiek. A tak się składa, że w prawie każdej z tych firm, te
    właśnie osoby zajmowały się odbieraniem korespondencji. I w przypadku co
    najmniej jednej firmy wiem, że wszystkie listy z załącznikami pdf były
    kasowane, gdyż odbierająca je osoba uznała, że skoro tego się nie da
    otworzyć, to pewnie jakiś wirus, albo inny śmieć.


    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1