PracaGrupypl.praca.dyskusjew jakim formacie CV ? › Re: w jakim formacie CV ?
  • Data: 2008-02-05 20:41:15
    Temat: Re: w jakim formacie CV ?
    Od: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale widzisz, to ściśle zależy od tego, czy mówimy o tych dzieciach, w
    > których pokłada się nadzieje na np. przejęcie firmy w przyszłości, czy o
    > tych, które trzeba po prostu gdzieś upchnąć, bo z normalnej pracy by
    > wyleciały.

    Przejąć firmy nie przejmę - nie moje zainteresowania. Zresztą już jakiś czas
    temu wybrałem swoją drogę.
    Zresztą spotkałem kilku/a innych synów/córek szefa. Początkowo
    szał/maniera/niewiadomo co, później jak mijał okres "cielęcy" rozumieli, że
    firma właśnie będzie w przyszłości ich. To naprawdę zmienia ludzi.

    Jednak wiem, że potrafią się trafić osoby całkowicie niekompetentne -
    najlepiej wtedy dać je np. do pomocy księgowości na stanowisko archiwizacji
    (czytaj układa dokumenty (np. wg. daty, kontrahenta, itp) i przekazuje
    dalej. Dobre stanowisko to zastępca (tu wstawić odpowiednią nazwę) np. d/s
    marketingu - ogólnie takie stanowiska, gdzie praca jest w grupie i czasem
    może taka osoba zostać naprowadzona przez szefa na "super pomysł".
    Przyznam, że wymyślam w tym momencie - na szczęście nie spotkałem takiej
    osoby. Zazwyczaj masz kasę i rób co chcesz...

    B.Z.