PracaGrupypl.praca.dyskusjew jakim formacie CV ? › Re: w jakim formacie CV ?
  • Data: 2008-02-05 18:15:19
    Temat: Re: w jakim formacie CV ?
    Od: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. A w czym problem, aby kupić sobie normalny system i pakiet biurowy?

    Tylko jest taki problem, ze ta osoba (nie ważne czy to sekretarka czy
    prezes) nie może pracować bez czytnika pdf. Ciekawe w jakiś sposób przeczyta
    nową ustawę? Tak na stronie jest w pdfie. Zauważ, że nawet na stronie
    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html masz po lewej stronie adnotację o
    AAR. Może taka osoba będzie chciała ściągnąć instrukcję do Płatnika? Ma w
    pdfie (dodatkowo interaktywne szkolenie w chyba flashu). Może będzie chciała
    ściągnąć dokument z US? Co ma? Tak pdfa.

    Idziemy dalej. Ostatnio przez moje ręce przeszło trochę laptopów Toshiba i
    HP. Co jest tam przeinstalowane oprócz Visty? Trial MSO2007, antyvirus trial
    i... AAR.

    Dlatego CV wysyłam w pdfie - wygląda ono tak jak ja chciałem przedstawić.
    Jeżeli osoba rekrutująca będzie chciała doca to wyślę doca. Jeżeli będzie
    miała życzenie by było ono w postaci htmla to dostanie w takiej postaci. Dla
    mnie nie ma znaczenia. Jednak jeżeli nie ma w ogłoszeniu zaznaczone w jakim
    formacie wysyłać dokument to wysyłam w pdf.

    B.Z.

    ps1.
    przyznam, że jedynie jakiś nierozgarnięty technik sprzętowy może nie
    zainstalować na komputerze przystosowanym do pracy przeglądarki pdfów.

    ps2.
    MSO2007 nie używam - nie z powodu ideologii, a z mojego przyzwyczajenia i
    przejść z pakietami Microsoftu. Pisząc pracę inżynierską miałem non stop
    problemy z promotorem - dostawałem wiadomości, że mam rozjechane ramki,
    schematy. Okazało się, że korzystając z 60 dniowej wersji MSO2003
    przesyłałem mu pliki, a on otwierał na MSO XP. Sprawę załatwił pdf (do
    podglądu wydruku).
    Rok później pisząc na innym wydziale magisterkę używałem już OO.

    ps3.
    w początkach mojej pracy spotkałem się ze "sprytnym" klientem, który
    otrzymywał od nas oferty na sprzęt w docu (taka była polityka biznesowa
    firmy). Normalne negocjacje ceny, dalsze oferty. Ponieważ sprawdzałem
    wszystko dokładnie okazało się, że klient sam "dał sobie" rabat zmieniając
    cenę. Zostało to przedstawione szefowi i zmieniła się polityka firmy co do
    ofert w docu...