PracaGrupypl.praca.dyskusjeurlop, kontakt z pracownikiem › Re: urlop, kontakt z pracownikiem
    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: urlop, kontakt z pracownikiem
    Date: Wed, 29 Mar 2006 07:51:34 +0200

> [...]
    > uprawniającego pracodawcę do żądania jakichkolwiek innych danych. Istnieją
    > jeszcze zapisy Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w
    > sprawie
    > zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych
    > ze
    > stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U.
    > 1996 Nr 62 poz. 286 z późn. zmianami), z których pośrednio wynika
    > powinność
    > poinformowania pracodawcy o zmianie adresu zameldowania/zameldowania

    taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ?????????
    a jak wytumaczysz ten art kodeksu pracy ???
    Art. 167. § 1. Pracodawca może odwołać pracownika z urlopu tylko wówczas,
    gdy jego obecności w zakładzie wymagają okoliczności nieprzewidziane w
    chwili rozpoczynania urlopu.
    § 2. Pracodawca jest obowiązany pokryć koszty poniesione przez pracownika w
    bezpośrednim związku z odwołaniem go z urlopu

    Czyli można odwołać pracownika z urlopu, pomijam pod jakimi warunkami, bo
    słowa "potrzeby pracodawcy" są enigmatyczne, ale idąc dalej, jeśli mogę
    odwołąć ... to muszę wiedzieć gdzie pukać, czyli gdzie jesteś ....

    Dlaczego ludzie nie chcą tego sobie uświadomić ??????
    JEŚLI JESTEŚ PRACOWNIKIEM TO JESTEŚ NIEWOLNIKIEM

    > Nic. Posiadanie telefonu nie jest jeszcze w naszym kraju obowiązkowe. To
    > zresztą i tak w tym kontekście bez znaczenia.

    nic ...... zaopatrzyć go w komórke i tyle ...... lub niech podaje adres
    zamieszkania i pracodawcy problem .... jak go powiadomić ....
    No nie rób jaj ...... przedsiębiorstwio się wali .... trzeba podjąć decyzję,
    na której tylko Ty się znas ... a tu Ciebie nie ma ..... i plajtujemy ....
    powaliło Cie chyba .... :)))))

    pozdrawiam
    fart