PracaGrupypl.praca.dyskusjetest projekcyjny- "narysuj drzewo owocowe" › Re: test projekcyjny- "narysuj drzewo owocowe"
  • Data: 2005-06-28 08:49:18
    Temat: Re: test projekcyjny- "narysuj drzewo owocowe"
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 28 Jun 2005 10:21:40 +0200, Mir <m...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Zawsze dziwiło mnie jak psycholodzy potrafią poznać osobowość drugiego
    > człowieka podczas nawet godzinnej rozmowy

    To akurat uważam za całkiem mozliwe, w pewnym przybliżeniu.

    > albo co gorsza na podstawie rysunków.

    To jest kura, panie generale!

    > Ja jako człowiek konkretny na postawione tak zadanie, narysował bym
    > szybko
    > jakieś kontury drzewa, a tu widzę, trzeba się w cieniowanie bawić.

    O, i wyszłoby, ze jesteś konkretny.

    Ciekawe, co by wyszło z mojego rysunku, który wyglądałby raczej jak
    ideogram w stylu ascii-art z wisząca jedną gruszką (bo 1. nie umiem
    rysować 2. gruszka jest łatwo rozpoznawalna - np. moje jabłko mogłoby byc
    wzięte za pomidor, pomarańczę lub brzoskwinię, obawiam się 3. jestem
    leniwy i lubię osiągać cel najmniejszym wysiłkiem - cztery kreski
    + gruszka spełniłyby warunki zadania)

    > Rozumiem, że
    > punktują Ci, którzy w trakcie proszą o kredki?

    albo ci, którzy ich nie potrzebują - mozna wziąć spinacz, zrobic lekkie
    nakłucie palca i narysować toto (znaczy wg mojej ww. koncepcji
    plastycznej) własną krwią przy minimum strat własnych :)

    tu bym postawił na swoją asertywność :D

    --
    Poprzedni sig mi się znudzil, a nowego nie wymyśliłem.

    <prywatnie pisz: t.omasz@gążętą.pł>