  • Data: 2005-06-28 09:31:45
    Temat: Re: test projekcyjny-
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cp32c1dpi59gri9pu7809usvvej6bmb84k@4ax.com...

    > Czyli ktoś, kto upraszcza drzewo tak, jak ja, może zupełnie inne cechy
    > wykazałby, gdyby rysował konia czy człowieka ;)
    Nie zupełnie. Test drzewa bazuje na tym, że drzewo jako symbol (korzenie,
    pień, korona) jest niezwykle mocno zakorzeniony w podświadomości ludzi wielu
    kultur. Z koniem to już inna sprawa.

    Sylwetki ludzkie też się wykorzystuje, np. przy badaniu rodzin
    patologicznych. Polega to zgrubsza na tym, że dziecku daje się do
    narysowania rodzinę. Rysunek mówi dużo na temat panujących w rodzinie
    relacji.

    A przy okazji anegdotka i ciężkie rozterki z ostatnich badań: jakim testem
    projekcyjnym przebadać Azjatę z kraju obfitującego w palmy? :)