PracaGrupypl.praca.dyskusjeszykuja sie obwarowania zawodu informatyka? › Re: szykuja sie obwarowania zawodu informatyka?
  • Data: 2003-12-24 12:08:52
    Temat: Re: szykuja sie obwarowania zawodu informatyka?
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bsbn9m$mh8$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > specjalistycznego
    > drukarek,
    > analizy
    >
    > Arkusz kalkulacyjny jako specjalne oprogramowanie wymagajace
    certyfikowanego
    > informatyka?

    Nie. Podaję tylko przykłady rozwiązań konkretnych problemów o których można
    było przeczytać na tej grupie. Akurat problem wykorzystania służbowych
    telefonów do celów prywatnych jest bardzo prosty do rozwiązania. Podobnie
    jak wykorzystanie samochodu służbowego. To, czy zrobi to człowiek z
    doktoratem i habilitacją, czy Pan Józio jest nie ważne.

    > To zwykly user mialby prawo pracowac do poziomu worda, a pozniej
    > certyfikowany informatyk?
    > Nie przesadzasz troche?
    > Powyzsze dzialania zaleza wylacznie od checi decydentow, natomiast ich
    > wdrozenie jest w stanie przeprowadzic na office przecietny uzytkownik po
    > otrzymaniu polecenia.

    Powtarzam jeszcze raz: nie jestem zwolennikiem jakichkolwiek, obowiązkowych
    zrzeszeń, stowarzyszeń, korporacji i innych związków.Kogo sobie pan
    właściciel firmy zatrudni jest tylko i wyłącznie jego sprawą. Jednak jeśli
    się skarży, że pracownicy go okradają, administrator jest lama i w ogóle to
    ci wszyscy pracownicy są do dupy, niech ma pretensje do siebie.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki