PracaGrupypl.praca.dyskusjeszykuja sie obwarowania zawodu informatyka? › Re: szykuja sie obwarowania zawodu informatyka?
  • Data: 2003-12-25 10:23:19
    Temat: Re: szykuja sie obwarowania zawodu informatyka?
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> napisał w
    wiadomości news:20031223221611.4434fda7.ninka@pierdol.ninka.net
    .usun...
    On Wed, 24 Dec 2003 06:04:35 -0000
    "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> wrote:

    >to oznacza, ze nawet jesli sie produkuje, to NIEWIELE.
    >a jesli NIEWIELE to rowniez nie ma az takiego wielkiego rynku, ktoryby
    >mogl wchlonac te tlumy, co koncza informe.

    No odwazne tezy wyrazilas, teraz pytanie czy wiesz wogole co napisalas - a
    mianowicie:
    1. Co to znaczy, ze produkuje sie niewiele?
    1. Co to znaczy, "te tlumy, co koncza informe"?

    Wypowiadasz sie nt. IT dziedziny cokolwiek scislej - moze wiec wyrazisz sie
    scisle? Wowczas bedzie mozna jednoznacznie powiedziec, czy piszesz z sensem
    czy bzdury.