PracaGrupypl.praca.dyskusjeszykuja sie obwarowania zawodu informatyka? › Re: szykuja sie obwarowania zawodu informatyka?
  • Data: 2003-12-24 11:52:14
    Temat: Re: szykuja sie obwarowania zawodu informatyka?
    Od: "JL" <jl@[cut]noemail.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Michalowski" <r...@w...home.pl> napisał w wiadomości
    news:3fe8afe0$1@news.home.net.pl...

    > W tej dyskusji nie chodzi o to kto jest lepszy, bo zna więcej języków
    > oprogramowania,
    > systemów operacyjnych, baz danych, ale o to kto wykonuje swoją pracę
    > uczciwie i solidnie.

    Tego typu dylematy rozstrzyga się na drodze cywilnej,
    resztę regulują prawa popytu i podaży.

    Osobiście jestem przeciw certyfikatom i innym tego typu nowotworom.
    Poza korupcją i nabijaniem kabzy organowi certyfikującemu nie widzę
    żadnych elementów pozytywnych w sensie wpływu na jakość produktów
    czy usług. O uczciwości nie wspominając.
    Nie znam przypadku, w którym certyfikat uczynił z kogokolwiek
    dobrego fachowca czy uczciwego obywatela. Mit i bujda na resorach
    z ISO włącznie.

    Chcesz się czuć bezpiecznie w zawodzie, to się rozwijaj.

    JL