PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-14 20:33:54
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: złoty <m...@o...TEGONIEMA.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-10-14 22:24 , walcząc mozolnie z klawiaturą Raf256 w pocie
    czoła napisał/a:

    > złoty <dip3rb$g0g$1@nemesis.news.tpi.pl> Friday 14 of October 2005 22:22

    > A widzisz, złotko, komuszek z Ciebie wychodzi - jego pieniądze i nic Ci do
    > nich.

    uważasz, że moje prawo do oceniania postępowania innych to komunizm?
    skoro tak mówisz.. niech Ci będzie.
    Zwróć tylko uwagę że ja mu nie chcę tych pieniędzy zabierać. Ale uważam,
    że mógłby wydać je w lepszy sposób, niż na tego typu kretyńskie zachcianki.