PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-14 20:49:16
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Raf256" napisał w wiadomości

    > Są to
    > - pracujący na czarno udający bezrobotnych - parę stówek więcej

    Na począku byli tacy _pracodawcy_, którzy nie chcieli zatrudniać
    legalnie i zatrudniali na czarno - wciąż płacząc, że za duże koszty
    zatrudnienia.

    > - są to tacy którzy mogli by mieć pracę, ale co tam panie będę
    > pracował za 800, jak za nic nie robienie mam niewiele mniej
    > - na wódkę też starcza

    Słuchaj: wytłumacz mi, jaka w tym Twoim rozumowaniu logika:
    jeśli mam do wyboru: pracować na czarno za 800 zł na rękę
    i pracować na etacie za 800 zł na rękę, to uważasz, że to _JA_
    wybiorę to pierwsze rozwiązanie???
    Każdy przy zdrowych zmysłach wolałby zarabiać to samo, co
    ma na czarno - na etacie, bo jeszcze ma ubezpieczenie i emerytalne.

    > - górnicy którzy pracują po to abyśmy wszyscy tracili, im więcej
    > węgla PL produkuje tym więcej obywatele tracą, genialne czyż nie?
    > a nie przerwiemy tego do populiśmi jak kaczyński chcą mieć głosy
    > ciemnych mas np. z śląska

    Ależ w Tobie jest masa nienawiści do ludzi?!
    Wszyscy (oprócz Ciebie, małżonki, dzieciaków, taty, mamy, siostry,
    brata), to sk*ny, które tylko się byczą - taka 'ciemna masa'???

    > nie, mam wiele zajęć ciekawych, mając więcej czasu może sam założę
    > DG (nie w Polsce, oczywiście)

    Jasne, wspieraj zagranicę swoimi podatkami.
    Ciekawe jak długo potrwa zanim i tam zaczniesz krzyczeć, że
    biurokracja, zdzierają pieniądze (podatki)...

    > tak, odrzucę go ponieważ cały czas robię też prace dorywcze więc
    > autoamtycznie on się odrzuuca

    Oczywiście będziesz robił wszystko legalnie, a nie na lewo -
    opłacając podatki i swoje ubezpieczenie?
    Skoro tyle prac 'dorywczych', to po co trujesz d*ę swojemu pracodawcy
    - zakładaj DG!

    > mam wystarczająco możliwości zarobienia, natomiast gdybym nie
    > miał żadnej innej, dzięki choremu socjałowi coraz więcej osób ucieknie
    > faktycznie w szarą lub czarną strefę, lub za granicę, zostawiając
    > w PL nieudolnych nierobów - ciekaw jestem jak oni utrzymają się
    > niby nawzajem

    Na razie to jesteś takim samym krzykaczem, jak ci, którzy krzyczą, że
    się im należy!

    --
    Koziorozec