PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-14 20:31:18
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f6g523-2mc.ln1@raf256.com Raf256
    <s...@r...com.invalid> pisze:

    > "Zdefiniuj "socjał w polskim wykonaniu". (obiekt, właściwości,
    > metody ;))."
    > a teraz napisz to proszę ponownie, bardziej po polsku...
    A czego nie zrozumiałeś?

    > Są to
    > - pracujący na czarno udający bezrobotnych - parę stówek więcej - czemu
    > nie - są to tacy którzy mogli by mieć pracę, ale co tam panie będę
    > pracował za 800, jak za nic nie robienie mam niewiele mniej - na wódkę
    > też starcza - górnicy którzy pracują po to abyśmy wszyscy tracili, im
    > więcej węgla PL produkuje tym więcej obywatele tracą, genialne czyż nie?
    > a nie przerwiemy tego do populiśmi jak kaczyński chcą mieć głosy
    > ciemnych mas np. z śląska
    Pytałem jak ich utrzymujesz, bo twierdzisz że to robisz.

    > każdy może wykonywać jakąś prace,

    Na pewno?

    > a) im mniejsze obciążenia socjalne tym więcej miejsc pracy bo więcej
    > pracodawców
    Dowód twierdzenia poproszę.

    > b) zawsze sam możesz zostać pracodawcą, czyż nie?! no może gdyby nie ten
    > socjał bo te 200...1000 na dzieńdobry choćbyś był na minusie to faktycznie
    > kłoda pod nogi
    To prawda.

    > nie, mam wiele zajęć ciekawych, mając więcej czasu może sam założę DG
    > (nie w Polsce, oczywiście)
    To nie wymądzrzaj sie w Polsce, oczywiście.

    > dlaczego? jeżeli taka była umowa między mną a pracodawcą... z drugiej
    > strony nie potrzebuję aby państwo wymuszało to na pracodawcy
    OK, czyli z prawnych regulacji rezygnujesz - Twoja sprawa, chociaż za bardzo
    nie wierzę.

    > tak, odrzucę go ponieważ cały czas robię też prace dorywcze więc
    > autoamtycznie on się odrzuuca
    Możesz uściślić ten bełkot?

    > mam wystarczająco możliwości zarobienia,
    Na razie.

    > natomiast gdybym nie miał żadnej
    > innej,
    No właśnie, co byś zrobił nie mając żadnej innej?

    Jotte