PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-14 20:51:08
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: złoty <m...@o...TEGONIEMA.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-10-14 22:31 , walcząc mozolnie z klawiaturą Tomasz Płókarz w
    pocie czoła napisał/a:

    > Znaczy, że manna z nieba? pieczone gołąbki itd.? Nie chwytam.

    heh.. tak, tak. Wszyscy leżą do góry .... (wiadomo czym) i manna z niebo
    pada. Nie dam się wciągnąć w filozoficzne dysputy. :)

    > Na jakichś wakacjach kiedykolwiek byłeś? Trochę taniej, ale zasada ta sama.

    "trochę"?! nieeeeeno - stanowczo przeceniasz moje zdolności fiansowe :)
    Co do zasady - nie nie jest ta sama. Mając "luźną" przysłowiową złotówkę
    - wiele nie zwojujesz. Mając wolne 20 mln$.. to już troszkę dobrego można
    zrobić. Wiem, wiem - nie jestem "jazzy/trendy/itd" i czasem zerkam dalej
    niż czubek własnego nosa.
    hmm.. kurcze. Ja nawet nie potrzebuję 20 luksusowych mercedesów, willi za
    kilkanaście mln $, super jachtu za połowę z tego.. i nawet wycieczka w
    kosmos nie jest mi potrzebna. Chyba jestem komunistą!!! :PPPP