PracaGrupypl.praca.dyskusjerozważania/narzekania programisty JEE na temat rozwoju..... › Re: rozważania/narzekania programisty JEE na temat rozwoju.....
    From: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rozważania/narzekania programisty JEE na temat rozwoju.....
    Date: Tue, 4 Sep 2007 01:20:39 +0200

    Dnia Mon, 3 Sep 2007 22:39:18 +0000 (UTC), Aleksander Galicki napisał(a):

    > Ja np czasem opracowuje algorytmy; w poprzedniej pracy ze trzy dosc zlozone. I
    > je programuje. I wlasnie w czasie gdy musze cos zakodowac jestem programista.
    > A jak cos zaprojektowac - to projektantem. To sa role, nie nazwy stanowisk.

    Tak sie sklada ze sporo moich znajomych, a czasem nawet ja sam, musze cos
    naskrobac. Ale ani ja ani moi znajomi nie mowia o sobie programisci ani w
    czasie przeszlym, terazniejszym czy przyszlym. Bo sa to astrofizyk, fizk
    jadrowy, kolega ktory robi doktorat z zagadnien ktorych nawet dobrze nie
    umiem powtorzyc zeby czegos nie pokrecic (cos z teori mikroprocesorow i
    logiki rozmytej) a nawet kolezanka chemiczka. I tak tez o sobie mowia -
    astrofizyk, fizyk, .... a nie programista.

    To tak jakby na przyklad przedstawiciele handlowi mowili o sobie ze sa
    zawodowymi kierowcami - w koncu polowa czasu ich pracy to rola kierowcy.
    Tylko jakos nie slyszalem zeby ktorys tak mowil o swojej pracy.

    Ale dobra, szkoda nocy, wole sie wyspac niz udowadniac Ci ze Michal Aniol
    nie byl kamieniarzem. I chociaz Cie nie lubie zycze Ci dobrej nocy - moze
    jak sie wyspisz to Ci sie poplepszy.

    Kyniu