PracaGrupypl.praca.dyskusjerejestrowanie dzialalnosci tak aby placic KRUS a nie ZUS › Re: rejestrowanie dzialalnosci tak aby placic KRUS a nie ZUS
    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rejestrowanie dzialalnosci tak aby placic KRUS a nie ZUS
    Date: Wed, 5 Nov 2003 23:38:41 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179021013.chello.pl

    Jarosław Wiechecki <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Policz sobie: dodatkowy pakiet usług medycznych kosztuje firmę np.
    > 100 zł. Firma zatrudnia 100 osób. Każda z nich niech ma tylko i
    (,,,)

    Nie Ty mi wytlumacz jedno. Powiedz mi dlaczego firma przynoszaca straty ma
    rozdawac kase na bilety nie tylko dla samych pracownikow ale takze ich
    rodzin?!? Dlaczego inni obywatele (rowni wobec prawa?) nie maja takiej
    mozliwosci?
    Nie wiem ile konretnie osob z tego korzysta, ale z tego co wiem - moga
    korzystac tez z takiej ulgi rodziny bylych pracownikow kolei. Zwazywszy, ze
    w latach 90 tych pracowala na kolei 350 tysioecy - to krag ten rozszerza sie
    znacznie.
    Przeciez to, ze rodzina jedzie prawie za darmo nie oznacza, ze ktos (czytaj
    podatnik) nie musi za to zaplacic.
    Jak chca sobie wykupowac to niech wykupuja ale z kasy na swiadczenia
    socjalne a nie, ze to ma byc jakis przywilej!?

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci