PracaGrupypl.praca.dyskusjerejestrowanie dzialalnosci tak aby placic KRUS a nie ZUS › Re: rejestrowanie dzialalnosci tak aby placic KRUS a nie ZUS
  • Data: 2003-11-06 00:31:15
    Temat: Re: rejestrowanie dzialalnosci tak aby placic KRUS a nie ZUS
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:bobu57$519$1@news.onet.pl...
    > (,,,)
    >
    > Nie Ty mi wytlumacz jedno. Powiedz mi dlaczego firma przynoszaca straty ma
    > rozdawac kase na bilety nie tylko dla samych pracownikow ale takze ich
    > rodzin?!? Dlaczego inni obywatele (rowni wobec prawa?) nie maja takiej
    > mozliwosci?

    Nie powinna. Ale raczej wątpię, żeby darmowe przejazdy koleją dla
    pracowników były przyczyną ich strat. Inni obywatele też mogą: studenci mają
    zniżki (spróbuj im zabrać), za darmo bodajże jeżdżą żołnierze służby
    zasadniczej (tych akurat jest mało). Dlaczego studenci mają być ulgowo
    traktowani?Jeśli zabieramy ulgi, zabierzmy wszystkim. Poświęćmy się dla
    Państwa.Naszej Ojczymizny.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki