PracaGrupypl.praca.dyskusjerejestrowanie dzialalnosci tak aby placic KRUS a nie ZUS › Re: rejestrowanie dzialalnosci tak aby placic KRUS a nie ZUS
  • Data: 2003-11-05 12:05:05
    Temat: Re: rejestrowanie dzialalnosci tak aby placic KRUS a nie ZUS
    Od: "KasiA" <k...@d...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A.B." <b...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bo8q66$he5$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Cholera to czlowieka bierze gdy placi np. 500 zł na miesiąc i będzie z
    tego
    > miał minimum socjalne po 40 latach płacenia a taki górnik który de facto
    > nic nie płaci będzie miał 5 razy tyle po 15 bodajże latach. Niewiele
    gorzej
    > maja hutnicy, kolejarze itp. Odrębny temat to oczywiście pensje w tych
    > branżach finansowane z podatków bo przecież zarobić na siebie nie
    potrafią.
    > O 13 i 14-tkach wszyscy słyszeli, ostatnio czytałęm jeszcze o ołówkowym
> [...]

    nie wiem jak jest w Hutnictwie czy górnictwie.. ale wiem jak jest w PKP
    Moja mama po 30 latach pracy na kolei jako zawiadowca stacji/st.dyzurny
    ruchu - zachorowała na raka, dzięki Bogu - bo lekarze zakładali miesiąc
    zycia... żyje juz dobre pale lat po operacji.... majac rente w wysokości
    630zł!!!!! O żadnym ołówkowym czy o 13 nie ma mowy, ostatnia 13tka, ostatnie
    paczki na Mikołaja i ostatnia Katarzynka - czyli nagroda na dzień
    olejarza - zostały wypłacone 13 lat temu!!! Pamietam, to doskonale.... Tato
    równiez jest rencista PKP i z racji tego, że ucierpiał w wypadku/katastrofie
    kolejowej w pracy dostaje 1100zł - nie mogąc samodzielnie funkcjonować,
    prawie wogóle nie chodzi a jego stan cały czas sie pogarsza... tak jest od
    19lat.....
    I faktycznie.... cholera człowieka bierze.....

    KasiA