PracaGrupypl.praca.dyskusjerejestrowanie dzialalnosci tak aby placic KRUS a nie ZUS › Re: rejestrowanie dzialalnosci tak aby placic KRUS a nie ZUS
  • Data: 2003-11-04 20:38:00
    Temat: Re: rejestrowanie dzialalnosci tak aby placic KRUS a nie ZUS
    Od: "Alicja" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czy ktos z was spotkal sie kiedys z rejestrowaniem dzialalnosci tak aby
    > placic KRUS - 76 zlotych na kwartal zamiast ZUS jakies 670 zlotych na
    > miesiac
    > ostatnio byl taki program w telewizji, w ktorym kobieta rejestrowala
    > dzialalnosc hodowli dzdzownic i chodzila ze sloikiem po urzedach.
    > czy ktos z was rejestrowal tak dzialalnosc?
    >
    > mozna np zglosic dzialalnosc i jak najszerzej rozciagnac jej zasieg tak
    aby
    > mozna bylo robic wszystko
    >
    > podstawowe pytanie jest takie, jakie warunki nalezy spelnic zeby prowadzic
> [...]

    Radze dokladnie sprawdzic przepisy. Z tego co mi wiadomo to mozesz placic
    KRUS prowadzac dzialalnosc rolnicza, ale jest troche wyjatkow. Poza tym aby
    nie miec obowiazku placenia skladek przy rozpoczeciu dzialalnosci
    pozarolniczej trzeba przez okreslony czas prowadzic dzialalnosc tylko
    rolnicza i nie miec innych dochodow. To bylo chyba z 12 lub 24 miesiace.
    Zreszta polecam lekture: http://www.krus.org.pl
    Alicja