PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzetargi pracy czy to jest w ogóle legalne??? › Re: przetargi pracy czy to jest w ogóle legalne???
  • Data: 2008-02-09 04:08:50
    Temat: Re: przetargi pracy czy to jest w ogóle legalne???
    Od: "pampalini" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja od jakiegoś czasu w odpowiedziach na ofertę pracy podaję od razu jaka
    > stawka by mi odpowiadała. Mocno ogranicza ilość zbędnych spotkań (choć
    > też nie w 100%0.
    >
    > Pozdrawiam
    > Marcin Lubojański
    > --
    to tez jest dobre rozwiązanie ale jesli masz wiele chętnych pracodawców to w
    Twoim interesie jest wyciągnąć od nich jak najwięcej i wybrac najlepszego.
    Chyba optymalnym rozwiązaniem jest stary marketingowy trick czyli dopisek "
    oczekiwana stawka OD X zł -do negocjacji" i wyciąganie ile się da choc nadal
    nie da to gwarancji nie przegapienia znacznie hojniejszego.