PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy › Re: pracownicy
  • Data: 2006-10-22 15:22:00
    Temat: Re: pracownicy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ehg1f8$i10$1@nemesis.news.tpi.pl Kira
    <c...@e...wytnij.pl> pisze:

    > Oczywiście.
    > Na szczęście nie ma też obowiązku podpisywania umów o pracę na czas
    > nieokreślony, więc pracodawcy korzystają z innych form.
    Czyżbyś nie znała zasady trzeciej umowy?

    > I pracownik
    > szukający tylko zadziora może sobie szukać dalej.
    Po co? Pracodawcę, któremu się wydaje, że jest nie wiadomo kim robi się na
    wiele innych sposobów. Sam to czasem muszę (właściwie - musiałem i chciałem)
    czynić, więc wiem.
    Niemniej powątpiewam, czy to w ogóle na dłuższą metę jest mądre podejście.
    Owszem, pracodawczynie, któremu słoma z butów wyłazi a wydaje mu się, że
    jest "byznesmenem" trzeba nocha przytrzeć, czasem bardzo mocno i bez
    zbytniego przebierania w środkach.
    Jednak z drugiej strony jak mawiał mój dziadek - zgoda buduje, niezgoda
    rujnuje zaś lepsza zgoda słomiana, niźli proces złoty.
    To wielka prawda, ale do zrozumienia tego trzeba dorosnąć, no i nie być
    burasem co założył firemkę, zatrudnił 5 osób i sądzi, że z to go czyni kimś.

    Jotte